مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت تفاله چغندر در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله چغندر چیست و چه فوایدی دارد؟قیمت چغندر قند و تفاله آنآخرین قیمت تفاله چغندر
آخرین قیمت تفاله چغندر

آخرین قیمت تفاله چغندر در بازار به علت نوسانات قیمت چغندر متغیر است. گرچه در سال­های اخیر سازمان نهاده­های دامی با همکاری وزارت کشاورزی سعی کرده­اند قیمتی ثابت برای این محصول تصویب کنند.

تفاله چغندر چیست و چه فوایدی دارد؟

آخرین قیمت تفاله چغندر

وقتی ریشه ­ی چغندر قند در کارخانه فرآوری میشود مقداری تفاله از آن باقی میماند. به طور متوسط از هر 100 کیلوگرم چغندر حدود 85 کیلوگرم تفاله مایع به دست می­آید.

این تفاله ابتدا به شکل کمی آبدار و مایع از دستگاه خارج میشود که نگه داری آن سخت بوده و سریعاً خراب میشود. همچنین جابه جایی آن با مشکلاتی روبروست. برای از بین بردن این موانع، تفاله آبدار را فشرده میکنند تا بیشتر آب خود را از دست بدهد و به تفاله­ی فشرده یا خشک تبدیل شود. البته این تفاله نیز اگر سریع استفاده نشود در مجاورت عواملی مثل هوا و آب از بین میرود اما جابه جایی آن به علت چسبناکی کمتر خیلی راحت­تر است.

این نوع تفاله ­ها بهتر است در همان محیط کارخانه فرآوری شده و به محصولات دیگر تبدیل شوند تا فاسد نشده و قابل استفاده باقی بمانند.
این محصول به علت درصد فیبر بالایی که دارد، می­تواند مکمل غذایی فوق العاده­ای در کنار دیگر مواد دانه­ای مثل دانه­های زیر باشد؛

سویا
ذرت
سبوس

استفاده از این محصول به صورت مکمل میتواند به هضم غذای دام کمک کرده و درنتیجه سلامت گوارش آن­ها را تضمین کند. همچنین تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از این محصول باعث افزایش مقدار و کیفیت شیر حیوانات شما میشود.

استفاده و بهره بردن از این محصولات یک مزیت مهم هم دارد و آن این است که تفاله­ی چغندر برای حیوانات بسیار اشتها آور است و باعث میشود تا زودتر وزن اضافه کنند.

قیمت چغندر قند و تفاله آن

با توجه به اینکه فروشندگان مختلفی اقدام به خرید و فروش چغندر قند و تفاله ی آن می‌کنند به این منظور در بازار شاهد اختلاف قیمت پیشنهادی توسط فروشندگان در بازار خواهیم شد.

به همین خاطر پیدا کردن بهترین قیمت در بازار را به امری سخت تبدیل کرده است. اما ما برای راحتی اطلاع از قیمت های بروز استفاده از سایت های اینترنتی و آنلاین را به شما پیشنهاد میدهیم.

زیرا با استفاده از این ابزار میتوانید به قیمت های به لحظه آگاهی پیدا کرده و بین قیمت و کیفیت این سایت ها مقایسه های لام را انجام داده تا به مشکلات احتمالی برخورد نکنید.

آخرین قیمت تفاله چغندر

آخرین قیمت تفاله چغندر

همان طور که پیشتر اشاره شد قیمت تفاله چغندر قند بهاره و زمستانه برای سال 98 اعلام شده­اند، گرچه قیمت دقیقی برای تفاله چغندر قند در بازار وجود ندارد اما با توجه به افزایش قیمت های ارائه شده توسط فروشندگان قیمت چغندر انتظار میرود تفاله ­ی آن هم با افزایش قیمت مواجه شود. اما برای اطلاع از آخرین قیمت تفاله چغندر میتوانید با ما در ارتباط باشید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید