مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار تفاله گوجه مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

عرضه تفاله گوجه در بازاربسته بندی تفاله گوجهخریدار تفاله گوجهتفاله گوجه مرغوب
خریدار تفاله گوجه

خریدار تفاله گوجه مرغوب در اکثر شهر های ایران می توانند نیاز های خود را بر طرف کنند. این محصولات با سطح کیفی عالی که دارند مورد توجه اکثر دامپروران قرار می گیرند.

دامداری و دامپروری دو موضوع جدا از همدیگر است در صورتی که برخی هر دو را یکی می دانند. در ادامه مطلب به توصیح این موضوع می پردازیم.

عرضه تفاله گوجه در بازار

خریدار تفاله گوجه

دامداری و دامپروری گفتیم که با همدیگر تفاوت دارد. دامداری پرورش دام ها با علوفه های بیابانی انجام می شود در صورتی که در دامپروری از تفاله ها و دیگر خوراک های دام استفاده می شود. در این جا می خواهیم یک نمونه از تفاله ها را ذکر کنیم که آن هم تفاله گوجه می باشد. تفاله های گوجه با توجه به وجود مشتریان زیاد در بازار ها به طرق مختلفی عرضه می شود که در ادامه مطلب ذکر می کنیم:

  • عرضه تفاله گوجه به صورت بسته بندی
  • عرضه تفاله گوجه به صورت فله
  • عرضه تفاله گوجه در تناژ بالا

بسته بندی تفاله گوجه

تفاله گوجه که دانه و پوسته گوجه فرنگی در کارخانه تولید رب و سس است هم به صورت تازه و مرطوب و هم خشک در بازار موجود می باشد. شرکت های تولید کننده به منظور جلوگیری از فاسد شدن تفاله ها محصولات را به صورت خشک و پودری در می آورند. تفاله های خشک شده در بازار ها به صورت فله هستند و یا به صورت بسته بندی. در این جا می خواهیم چند نمونه از محصولات را به صورت بسته بندی شده ذکر کنیم که به قرار زیر است:

  • بسته بندی ۱۰ کیلو گرمی تفاله گوجه
  • بسته بندی ۲۰ کیلو گرمی تفاله گوجه
  • بسته بندی ۳۰ کیلو گرمی تفاله گوجه
  • بسته بندی ۴۰ کیلو گرمی تفاله گوجه
  • بسته بندی ۵۰ کیلو گرمی تفاله گوجه

خریدار تفاله گوجه

خریدار تفاله گوجه

خریدار تفاله گوجه محصولات را می تواند در نمونه های مختلفی در بازار ها تهیه کند که هر کدام از آن ها قیمت مشخص شده ای دارند. معمولا محصولات بسته بندی شده قیمت گران تری دارند چون هزینه های پلاستیک، کارگر، حمل و نقل و … را متحمل میشوند. خریدار تفاله گوجه سعی بر این دارد که محصولاتی باکیفیت را تهیه کند که در بازار ها می تواند به طرق مختلفی اقدام نماید. در ادامه مطلب به بیان این موارد می پردازیم:

  • نمایندگی تفاله گوجه
  • مرکز خرید تفاله گوجه
  • فروشگاه های خوراک دام
  • سایت های آنلاین تفاله گوجه
  • فروشگاه اینترنتی تفاله گوجه

تفاله گوجه مرغوب

تفاله گوجه را در بازار ها می توان در درجه های کیفی متفاوتی تهیه کرد. خریدار تفاله گوجه مرغوب در اکثر شهر های ایران مشغول به فعالیت هستند تا بتواتنند نیاز های خود را بر طرف کنند. اصولا چون برای مصرف دام مهم است که آب و یا همان رطوبت تفاله کمتر باشد. تفاله های بدست آمده در کارخانه هایی که از دستگاههای پرس قوی برای رب و سس گیری استفاده میکنند دارای آب کمتری هستند و از این جهت برای دامدار به صرفه تر است.

مراکز عرضه دام زنده معمولا بیشترین مشتریان تفاله هستند زیرا که کار آنها پرواربندی است و چون تفاله گوجه حاوی مواد پروتئینی گیاهی مناسبی است برای این امر مناسب تر است و دام را سریعتر به وزن ایده آل برای فروش می رساند. البته نوع استفاده ار تفاله تر گوجه هم بسیار مهم است که در سایر مقالات این سایت قبلا ارائه شده است.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید