مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده تفاله ی نیشکر

آنچه در این مقاله میخوانید...

کارخانه ی تولید کننده تفاله نیشکر در ایرانعرضه کننده محصول کیفی تفالهفروش محصول تفاله ی نیشکرخریداران محصول کیفی تفاله ی نیشکر

تفاله ی نیشکر پس از تولید در کارخانه، به دست عرضه کننده این محصول در بازار تجاری و صنعتی کشور پخش و توزیع می شود و به دست مصرف کنندگان می رسد. تفاله ی نیشکر، محصولی است کیفی و در عین حال سرشار از ویتامین ها و خاصیت های بسیار خاص و غنی که از این محصول در صنایع پرورشی دام و طیور جهت مصرف خوراکی این حیوانات استفاده می کنند.

عرضه کننده این محصول نیشکر به صورت تفاله درآمده، این محصول تولیدی را در کشور به پخش و توزیع می رساند. از لحاظ خواص قطعا تفاله نیشکر بهتر از کاه گندم است ولی موضوعی که مهم است به آن دقت شود اینست که دامی که کاه مصرف کرده، ابتدای کار به راحتی با این خوراک کنار نمی آید و باید آنرا به مصرف تفاله نیشکر عادت داد. برای مثال هفته اول، ۱۰ درصد با خوراک قبلی جایگزین شود و هفته دوم ۱۵ و هفته سوم به بعد تا ۲۰ و نهایتا ۳۰ درصد.

عرضه کننده تفاله ی نیشکر

کارخانه ی تولید کننده تفاله نیشکر در ایران

تفاله ی نیشکر

چندین کارخانه بزرگ در کشور ایران تولید کننده بزرگ و عمده محصول نیشکر به صورت تفاله های مصرفی هستند. این کارخانه ها در واقع شیره نیشکر را گرفته و به قند و شکر تبدیل میکنند و  باقیمانده نیشکر را به عنوان تفاله خوراک دام و گاها برای تولید زغال به مشتریان در سراسر کشور می فروشند.

این کارخانه سعی در این دارد که بتواند محصول کیفی و مصرفی را به تولید برساند و پس از آن محصول نیشکر تولیدی را در اختیار جامعه فروشندگان و همچنین خریداران قرار دهد.

عرضه کننده محصول کیفی تفاله

این عرضه کننده به صورت مستقیم با کارخانه نام برده شده در ارتباط است و محصول نیشکر را از این کارخانه به صورت عمده و خوش قیمت تحویل گرفته و با سیستم های قوی مدیریتی و پخش، در بازار تجاری به توزیع و عرضه می رساند. نوع هماهنگی با ماشین و فرصت ارسال برای مشتری قطعا مهم است زیرا با گران شدن هزینه های حمل و نقل بایستی تمهیدات لازم در این خصوص صورت پذیرد تا بار با کمترین هزینه کرایه به دست مشتری برسد.

فروش محصول تفاله ی نیشکر

این محصول نیشکر که در کارخانه تولیدی به صورت تفاله های مصرفی دام و طیور در آمده است و در بازار تجاری به صورت عمده مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

تفاله نیشکر در صنایع دامداری و مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو تولید کنندگان و مدیران این مشاغل برای محصولات حیوانی خود نیاز به تغذیه دارند و از این سو طیف وسیعی از این محصول نیشکر در کشور مورد تجارت قرار می گیرد.

قیمت فروش این محصول نیشکر مصرفی با نرخی به روز و همچنین ارزان بوده و برای مصرف کنندگان عمده بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

خریداران محصول کیفی تفاله ی نیشکر

تفاله ی نیشکر

خریداران این محصول کیفی، تولید کنندگان صنایع دامی و طیوری می باشند که از این محصول نیشکر در صنایع دامداری و یا مرغداری استفاده  می کنند.

این محصول تفاله در کشور با قیمت های بسیار مناسب و ارزانی به این خریداران عرضه می شود و این مصرف کنندگان می توانند از ویتامین های سرشار این محصول که در پایین نیز بخشی به آن ها اشاره خواهیم کرد در مصارف پرورشی خود استفاده کنند.

  • چربی
  • پروتئین خام
  • فیبر خام
  • کلسیم
  • فسفر
  • پتاسیم
  • هیدرات کربن
  • قند
  • ساکاروز
  • آب
آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید