مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده تفاله جو درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بازار فروش تفاله جوفروشنده تفاله جوقیمت آنلاین تفاله جو
فروشنده تفاله جو درجه یک

فروشنده تفاله جو از طریق این سایت در خدمت شماست. بسیار خوشحالیم که پس از تلاش ها و کوشش های زیاد به یکی از مراکز فروش تفاله جو در ایران تبدیل شده ایم.

یکی از بزرگ ترین پیشرفت هایی که در طول سال های اخیر در مورد صنعت پرورش دام و پرندگان از آن شاهد بودیم، استفاده از تفاله میوه ها و دانه های مختلف در برنامه غذایی آن ها است. استفاده از انواع تفاله ها علاوه بر این که بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه است، می تواند انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن دام ها و طیور را تضمین نماید.

در میان انواع تفاله های میوه هایی که وجود دارد و برای این منظور استفاده می شوند، یکی از پر کاربردترین نوع این محصولات تفاله جو است که یک محصول بسیار مقوی و منحصر به فرد است.

فروشنده تفاله جو درجه یک

بازار فروش تفاله جو

فروشنده تفاله جو

اگر به دنبال یک بازار اینترنتی برای خرید تفاله جو هستید، سایت ما بهترین انتخاب برای شماست و باکیفیت ترین نوع تفاله جو را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

شایان ذکر است که تفاله به دست آمده از جو می توند یک جایگزین بسیار مناسب به جای ذرت علوفه ای در جیره غذایی دام ها باشد و قدرت و توان آن ها را افزایش دهد.

همچنین انرژی بسیاری درون این ماده نهفته است که می تواند انرژی متابولیسمی بدن دام ها را تا حدود زیادی افزایش دهد. تفاله جو با خواص منحصر به فردی که در خود دارد می تواند به بالا رفتن وزن و پرورار شدن دام ها و طیور کمک بسیار زیادی نماید.

فروشنده تفاله جو

ما در این سایت اینترتنی با فروش بهترین نوع تفاله جو در خدمت شما هستیم و این محصول بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهیم. با افتتاح یکی از بزرگترین کارخانه های تولید مالت در منطقه خاورمیانه در کشور عزیزمان ایران، عرضه تقاله جو در بازار بیشتر شده و همین امر باعث استقبال بیشتر دامدار از این نوع خاص تفاله شده است. یکی از حسن های این نوع تفاله این است که در اکثر مواقع سال در دسترس مشتریان است و از این بابت خیال دامدار برای تامین مداوم آن راحت است.

ویژگی های موجود در تفاله جو:

  • بالا برنده انرژی
  • قیمت مناسب و ارزان
  • هضم آسان
  • افزایش دهنده وزن

قیمت آنلاین تفاله جو

فروشنده تفاله جو

برای اطلاع از قیمت آنلاین بهترین تفاله جو با ما در این سایت همراه باشید.

اگر شما عزیزان نیز به امر پرورش دام و پرندگان مشغول هستید، می توانید با بهره گرفتن از این ماده غذایی بسیار مغذی و بی نظیر، به رشد و افزایش توان بدنی آن ها کمک کنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. تفاله تر جو به دلیل اینکه با میزان خرید بالایی روبرو است کمتر نوع خشک آن در بازار یافت میشود و بر خلاف تفاله گوجه و چغندر که هم نوع خشک آن فراوان است و هم خشک.

ما در این سایت بهترین نوع تفاله های میوه را برای شما آماده کرده ایم، برای خرید آن با ما همراه باشید. از مشاوره تا راهنمایی برای خرید و فروش این محصول در تخصص مشاوران ماست.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید