مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله جو در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت تفاله جو ترمراکز عرضه تفاله جو
فروش تفاله جو در تهران

تفاله تر جو با توجه به قیمت خیلی مناسب تر آن از خود جو، می تواند یکی از راهکارهای آسان برای کاهش هزینه خوراک دام سبک و سنگین باشد و فروش تفاله جو در تهران و سراسر کشور برای پرواربندی دام صورت میگیرد.

در تهران با توجه به وچود مراکز بسیار زیاد عرضه دام زنده، استقبال گسترده ای از تفاله های خوراک دام بلاخص جو میشود. زیرا که این تفاله تقریبا تمامی خواص جو را دارد ولی قیمت آن بسیار پاییتر است و از طرفی خوش خوراک برای دام می باشد.

فروش تفاله جو در تهران

قیمت تفاله جو تر

قیمت تفاله جو تر

قیمت تفاله تر جو بسته به اینکه چقدر رطوبت داشته باشد متفاوت است. البته روال فروش تفاله تر به طور کلی این است که، وزن بار مبدا بارگیری مورد محاسبه قرار میگیرد و یا در صورت توافق طرفین، گاهی قبض باسگول مقصد مبنای محاسبات قرار میگیرد. معمولا تفاله تر فله، به نسبت بسته بندی به صرفه تر هست اما نگهداری آن سختتر است زیرا سریع خراب میشود.

قیمت تفاله جو در استانهای مرکزی معمولا بالاتر است زیرا جمعیت زیاد، مساویست با افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت. معمولا در تهران قیمت تفاله جو بالاتر است و البته در شمال کشور این امر بیشتر هم میشود زیرا مراکز عرضه دام بیشتری در این استان هنوز وجود دارد.

بهترین نوع تفاله جو آنست که دارای جو زنده در ترکیب خود باشد اما با توجه به پیشرفت دستگاههای کارخانه، این امر در کمتر شرکتی ملاحظه میشود. در کرج بهترین تفاله جو را می توان یافت زیرا که تفاله آن کم اب تر از بقیه است.

مراکز عرضه تفاله جو

مراکز عرضه تفاله جو

برترین مراکز عرضه تفاله جو در ایران را شهرهای تهران، کرج، قائمشهر و شهرکرد در اختیار دارند اما به تازگی بسیاری دیگر از کارخانه ها در شهرهای کوچک و بزرگ، در حال افتتاح هستند و همین امر باعث گسترش استقبال دامداران از این محصول شده است. نوع تفاله جو در استانهای مختلف تقریبا شبیه به هم است اما رطوبت متفاوتی در هر شرکت میتوان یافت.

برای جلوگیری از خرابی تفاله جو بهتر است آنرا سیلو نمود و یا در بسته بندی های بدون هوا پلاستیک نمود. حسن دیگر این کار این است که تفاله تخمیر شده و خواص بیشتری نسبت به قبل پیدا میند و باعث بهبود هضم برای دام میشود. اگر در ترکیبات تفاله از سبوس برنج و یا گندم بعلاوه کاه و ارد جو استفاده شود دو حسن دیگر هم اضافه میشود یک اینکه مقوی تر میشود و دوم اینکه آب تفاله جو را به خود جذب میکند و باعث ماندگاری بیشتر و از  طرفی جلوگیری از هدر رفتن آب جو که دارای خواص زیادی است میشود.

 

 

 

 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید