مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز تهیه تفاله انگور

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله در بازارعرضه تفاله انگورتهیه تفاله انگورمراکز تهیه تفاله
تهیه تفاله انگور

تهیه تفاله انگور ازطریق مراکز متعددی انجام میشود که می توانند کار را برای خریداران بازار ها آسان کنند. محصولات مورد نظر دارای بازار فروش عالی هستند که به طور عمده به فروش می رسند.

در میان انواع مختلف خوراک دام که در بازار شهر های مختلف کشور مان به فروش گذاشته می شود تفاله ها را مشاهده می کنیم که دارای بازار فروش عالی می باشد.

انواع تفاله در بازار

تهیه تفاله انگور

به طور کلی اگر بخواهیم تفاله ها را تعریف کنیم باید بگوییم که محصولاتی هستند که بعد ار آبگیری میوه ها و محصولات کشاورزی به دست می آیند. محصولات مورد نظر با توجه به تنوعی که در میوه های سراغ داریم این مواد هم تنوع زیادی دارند. در ادامه مطلب جهت تکمیل اطلاعات انواع تفاله ها را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • تفاله انگور
  • تفاله سیب
  • تفاله گوجه
  • تفاله هلو
  • تفاله شلیل
  • تفاله چغندرقند
  • تفاله جو

عرضه تفاله انگور

از جمله میوه هایی که در بازار ها می توان به دنبال تفاله های شان بود میوه انگور است که به سبب خواص آنتی اکسیدانی که دارد مورد توجه بازار ها قرار می گیرد. تفاله انگور بیشتر برای گاو های پرواری مورد استفاده قرار می گیرد و هم چمینی برخی برای افزایش شیردهی گاو ها از تفاله های انگور استفاده می کنند. تفاله انگور در بازار ها به طرق مختلفی عرضه می شود که در ادامه مطلب ذکر می کنیم:

  • عرضه تفاله انگور به صورت بسته بندی
  • عرضه تفاله انگور به صورت فله
  • عرضه تفاله انگور در تناژ بالا

تهیه تفاله انگور

تهیه تفاله انگور

از جمله تفاله هایی که در پرورش گاو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد تفاله انگور است که می توان آن ها را در شهر های مختلفی از کشور مان یافت کرد. تهیه تفاله انگور در شهر هایی امکان پذیر است که دارای باغات انگور هستند. محصولات مورد نظر به طور عمده برای فروش آماده می شوند که با قیمت مناسب تری عرضه می گردند. در ادامه مطلب شهر های تولید کننده را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • شهر کاشمر
  • شهر نیشابور
  • شهر ملایر
  • شهر مشهد

مراکز تهیه تفاله

مراکز تهیه تفاله

تهیه تفاله انگور در بازار ها معمولا به طور عمده انجام می شود که مشتریان می توانند آن ها را از طریق مراکزی که در سراسر کشور ما وجود دارد تهیه کنند. لازم به ذکر است که تهیه تفاله انگور به صورت عمده به نفع خریداران است که با قیمت ارزان تری می توانند محصولات را تهیه کنند. تولید کنندگان می توانند با فروش این محصولات به سود ایده آل خود برسند و حتی زمینه را برای صادرات به کشور های خارجی فراهم آورند.

تفاله انگور بیشتر در فصل تابستان و پاییز که وفور انگور بسیار زیاد است یافت میشود و در سایر فصل ها کمتر میتوان آنرا یافت. البته قیمت تفاله انگور نسبت به سایر تفاله ها بیشتر است و این امر دلایل مختلفی دارد از جمله مهترین آنها این است که این محصول در فصول کمتری یافت میشود و در نتیجه عرضه آن کمتر است. بر اساس قانون عرضه و تقاضا هر چه یک محصول کمتر عرضه شود و تقاضا برای آن زیاد باشه آن محصول گرانتر خواهد شد و بلعکس.

البته خواص بالای تفاله انگور، دلیل اصلی این بالاتر بودن قیمت در بازار است که با توجه به اینکه خوش خوراک تر از بسیاری از تفاله ها هم هست مزیت بیشتری هم دارد. از آنجایی که خواص تفاله انگور در تحقیقات دانشگاهی به اثبات رسیده، می توان با خیال راحت آنرا استفاده نمود اما نکته بسیار مهم این است که بر طبق استاندارد از آن استفاده کرد و نه خیلی زیاد و نه خیلی کم. استاندارد مصرف این محصول در خوراک دام، جایگزینی با نهایتا ۳۰ درصد است.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید