مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید آرد تفاله خرما خوراک دام ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

فواید ضایعات خرما در خوراک دام چیست؟فروش عمده انواع تفاله خوراک دام ارزان

مهم ترین بخش نگهداری از دام، جیره غذایی آن می باشد. آرد تفاله خرما می تواند جایگزین ایده آلی برای جو و گندم بوده تا عملکرد شایسته ای را برای ارقام گوشتی و شیرده به همراه داشته باشد. سرشار از خاصیت بوده و سیستم ایمنی بدن حیوان را تقویت خواهد کرد. خرید آرد تفاله خرما خوراک دام ارزان در این مرکز به صورت مستقیم و بدون حضور افراد دلال اتفاق می افتد. بنابراین مشتری هزینه واقعی محصول را پرداخت نموده و در سرمایه خود صرفه جویی به عمل خواهد آورد.

خرید آرد تفاله خرما خوراک دام ارزان

فواید ضایعات خرما در خوراک دام چیست؟

فواید ضایعات خرما در خوراک دام چیست؟ از جمله فواید ضایعات خرما در خوراک دام، می توان به فیبر بالای موجود در جیره اشاره نمود. یعنی هنگامی که دام از آن مصرف می نماید، کالری زیادی را دریافت کرده تا حجم عضلات در بازه کوتاهی ارتقا پیدا نماید. هم چنین ویتامین های A، B و D موجود در ضایعات خرما منجر خواهد شد که هورمون های ترشح کننده شیر به تحریک وا داشته شوند.

بنابراین از هر نظر کاربردی بوده و می تواند بهترین رویکرد را به ثبات رسانیده باشد. محصول عرضه شده دارای کیفیت ایده آلی بوده و فاقد هر گونه نا خالصی در خود می باشد. دانه بندی های یکسان داشته تا در زمان مصرف، به آسانی مسیر هضم و جذب خود را سپری نماید.

در صورت نگهداری صحیح ماندگاری زیادی را از خود به نمایش گذاشته و مقرون به صرفه می باشد. محصول مورد علاقه دام بوده به نحوی که توانی برای رهایی از آن پیدا نمی کند. سود آوری ایده آلی را برای دامدار رقم زده و ایده آل خواهد بود.

فروش عمده انواع تفاله خوراک دام ارزان

فروش عمده انواع تفاله خوراک دام ارزان فروش تفاله خرما ارزان به صورت عمده انجام می شود تا سود آوری شایسته ای را برای متقاضی رقم زده باشد. برای خرید می توانید تلفن همراه هوشمند خود را به یکی از شبکه های اجتماعی معرفی شده در سایت متصل نمایید.

مشخصات فنی کالا را مطالعه نموده و نرخ پایانی آن را بدست آورید. از طریق مکالمه با کارشناسان فروش آنلاین شرکت، اطلاعات خود را در خصوص کالا ارتقا بخشیده تا خریدی هوشمندانه را رقم زده باشید. حجم درخواستی خود را تعیین کرده تا آن را در بازه کوتاهی بدست آورید.

ارسال تفاله خوراک دام به صورت استاندارد در بسته بندی های ایمن شکل می گیرد تا هنگامی که بدست مخاطب رسید سالم بوده و رویکرد درخشانی را به ثبت برساند. نرخ پایین انواع خوراک دام عمده، سبب خواهد شد تا علاقه مندان زیادی توانایی بهره برداری از کیفیت فوق العاده این محصول را داشته باشند.

رطوبت به هیچ وجه در کالا نفوذ پیدا نکرده تا فضایی برای فعالیت عوامل بیماری زای خسارت زا وجود نداشته باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید