مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان تفاله جو مخصوص طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

ارزش غذایی تفاله جو مخصوص طیورمرکز پخش تفاله جو خوراک دام و طیور

بالا بودن قیمت نهاده های دامی به دلیل افزایش قابل توجه نرخ ارز باعث شده است که استفاده از محصولات جایگزینی ماده تفاله جو در برنامه کارخانه های تولید کننده خوراک طیور قرار گیرد. تفاله جو دارای ویژگی های خاصی است که استفاده از آن را برای طیور در مقادیر مشخص مناسب کرده است. خرید ارزان تفاله جو مخصوص طیور می تواند باعث شود قیمت تمام شده دان طیور کاهش یابد و به این ترتیب هزینه های خوراک برای مرغداران کاهش یابد.

ارزش غذایی تفاله جو مخصوص طیور

ارزش غذایی تفاله جو مخصوص طیور تفاله جو در نتیجه فرآیند تولید آب جو مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جهت تهیه انواع نوشیدنی مانند دلستر استفاده می شود. محصول باقی مانده تحت عنوان تفاله جو می تواند دارای ارزش غذایی مناسبی جهت تغذیه طیور به ویژه مرغان تخمگذار و مادر باشد.

تفاله جو محصولی است که هنوز هم دارای مقادیر مناسبی انرژی است که قابلیت دسترسی بالایی دارد و طیور می تواند به راحتی از این انرژی استفاده کنند همچنین این محصول دارای مقادیر قابل توجهی فیبر است که هر چند استفاده از آن برای طیور تا اندازه ای مشکل است اما می توان با افزودن آنزیم هایی مانند فیتاز قابلیت هضم ان را در دستگاه گوارش طیور بالا برد.

تفاله جو مخصوص طیور دارای مقادیر مناسبی ویتامین های گروه B  نیز می باشد که می تواند بخشی از نیاز طیور به این ویتامین را تامین نماید. مقدار پروتئین تفاله جو در حدود 8 درصد است و به دلیل همسان بودن پروتئین آن با ذرت می تواند جایگزین بخشی از ذرت مورد استفاده برای تهیه خوراک انواع مختلف طیور باشد. در نهایت این که این محصول به شرط این که به مقدار مناسب مصرف شود می تواند در کاهش قیمت جیره موثر باشد و تاثیر منفی بر رشد و تولید پرنده هم نداشته باشد.

مرکز پخش تفاله جو خوراک دام و طیور

مرکز پخش تفاله جو خوراک دام و طیور

مرکز پخش تفاله جو خوراک دام و طیور اقدام به ارائه بهترین این محصول با قیمت مناسب به بازار نهاده های کشاورزی نموده است تا خریداران این تفاله که اغلب کارخانجات تولید کننده خوراک دام و طیور هستند بتوانند به راحتی به ان دسترسی داشته باشند. برای خرید این محصول م توان به طور مستقیم با این مرکز پخش ارتباط برقرار نمود و اطلاعات لازم در مورد قیمت این محصول و میزان استفاده از آن در خوراک را به دست آورد.

خریداران می توانند از طریق همین وب سایت نیز اقدام به سفارش اینترنتی این تفاله نمایند و با اعلام آدرس خود حین سفارش آن را در زمان و مکان مورد نظر خود تحویل بگیرند.

فروش این محصول به صورت عمده صورت می گیرد بنابراین با کم ترین با قیمت ممکن به خریداران ارائه می شود تا آنها نیز جهت ارزان تر تمام شدن خوراک دام و طیور از این تفاله استفاده کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید