مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان تفاله گوجه فرنگی خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

آنالیز تفاله گوجه فرنگی برای طیورپخش عمده تفاله گوجه خشک خوراک طیور

یکی از مواردی که در پرورش دام و طیور بسیار مهم است تهیه تغذیه مناسب و سالم برای این حیوانات و پرندگان می باشد. خوشبختانه در کشور کشاورزان موفقی وجود دارند که پس از برداشت گوجه فرنگی از مزارع می شود، اقدام به تفاله گیری و فروش این تفاله ها به قسمت ارزان و مناسب به عنوان خوراک طیور می کنند. تفاله گوجه خوراک طیور به دلیل حذف واسطه ها به صورت مستقیم به دست مشتری می رسد و قیمت تمام شده آن بسیار مقرون به صرفه است.

خرید ارزان تفاله گوجه فرنگی خوراک طیور

آنالیز تفاله گوجه فرنگی برای طیور

آنالیز تفاله گوجه فرنگی برای طیور

وضعیت تولید دام و طیور در کشور نسبت به شمار مزارع پرورش دام و طیور که در کشور وجود دارد کمتر از میزان استاندارد بوده و این موضوع ایجاب می‌کند که از هرگونه مواد فرعی کشاورزی و باغداری برای ایجاد خوراک مناسب توی دام استفاده شود که یکی از این موارد گوجه فرنگی است.

فارسی گوجه فرنگی یکی از محصولات جانبی گوجه فرنگی است که پس از تغلیظ و خمیر کردن و دانه گیری از گوجه فرنگی ها برای تهیه رب استفاده می شود. در مرحله آخر تهیه رب که دیگر پوست یا دانه های موجود در گوجه فرنگی از محتوای اصلی گوشته جدا شده‌اند این محصول فشرده شده و به صورت تفاله غذایی برای طیور به دست می آید.

این توفاله ها به دلیل داشتن مواد آلی اگر در فاضلاب رها شوند می‌توانند برای محیط زیست مضر باشند اما به عنوان غذای سالم و بدون مواد شیمیایی در خوراک طیور و دام مورد استفاده قرار گرفته و به رشد مطلوب انواع دام و طیور کمک شایانی می‌کند. آنالیز تفاله گوجه فرنگی برای طیور نیز نشان داده است که بیشتر حجم این محصول شامل پروتئین بوده و خود پروتئین کمک کننده به رشد و حجم گیری حیوانات و طیور می باشد.

پخش عمده تفاله گوجه خشک خوراک طیور

پخش عمده تفاله گوجه خشک خوراک طیور

خوشبختانه در کشور تولیدکنندگان موفق و معتبری وجود دارند که به تولید تفاله گوجه خشک خوراک طیور می‌پردازند و بهترین نوع محصول را به صورت عمده و جزئی در کشور پخش کرده و به دست پرورش‌دهندگان انواع دام و طیور می‌رسانند. به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت تمام شده محصول نیز بسیار مناسب و ارزان قیمت است.

این پخش کنندگان به صورت غیر حضوری نیز اقدام به پخش خوراک طیور کرده و با استفاده از سایت معتبر خود به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام به سفارش گیری می کند. لذا اگر فصل خرید تفاله گوجه مرغوب برای طیور خود را دارید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و پس از بررسی جزئیات و محصولات نسبت به خرید اقدام کرده و با پشتیبانی هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید