مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع تفاله خوراک طیور مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله های مصرفی در جیره غذایی طیورپخش عمده تفاله خشک گوجه خوراک طیور

استفاده از گوشت طیور باعث شده تا سطح پرورش آنها در کشور افزایش زیادی پیدا کند. در امر پرورش انتخاب تغذیه مناسب اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا به سرعت به وزن ایده آل برسند. تفاله خوراک طیور در واقع از پسماند مرکبات و سبزیجات و … تشکیل شده که اررش غذایی ریادی دارد و به وزن گیری پرندگان کمک می کند. بازار فروش این مکمل امروزه پر رونق است چون مرغداری ها از این خوراک استقبال زیادی می کنند.

خرید انواع تفاله خوراک طیور مرغوب

تفاله های مصرفی در جیره غذایی طیور

تفاله های مصرفی در جیره غذایی طیور در سایت ما پخش خوراک طیور موجود می باشد که هر کدام ترکیبات خاص خود را دارند. تفاله خشک گوجه به عنوان یکی از بهترین و خوشمزه ترین ها در این عرصه معرفی می شود که بسیاز خوش خوراک است و به دلیل نرم و پودری بودن مصرف آسانی هم دارد و طیور می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

این تفاله ها به صورت دانه های ریز و درشت هستند که هر کدام مصارف مختلفی دارند. از دیگر تفاله های پر خاصیت و پر مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوجه، هویج و مرکبات که به صورت تر و خشک مورد استفاده قرار می گیرند.
  • انگور، آلبالو و خرما که بیشتر به صورت خشک استفاده می شوند.

خواص خوراکی و درمانی این مکمل های طبیعی بسیار بالا بوده و فاقد هر گونه افزودنی مضری هستند و به همین دلیل مصرف روزانه انها هیچ گونه عوارضی برای طیور ندارد. تنوع بالا در این خوراک ها باعث شده تا صنعت مرغداری بتواند به راحتی نیاز خود را برطرف سازد.

پخش عمده تفاله خشک گوجه خوراک طیور

پخش عمده تفاله خشک گوجه خوراک طیور سفارش خوراک طیور در حجم های مختلف باعث شده تا نرخ های متفاوتی هم داشته باشد. برای سفارش می توانید از طریق اینترنت نیز اقدام کنید. به این شکل اطلاعات کامل به همراه مشاوره جهت خرید در اختیار شما قرار می گیرد. مزیت سفارش اینترنتی به این شکل است که شما می توانید هر مقدار که می خواهید از این محصولات را ببینید و باهم مقایسه کنید. در این نوع خرید شما می توانید انواع قیمت ها را هم دیده وبا هم مقایسه کنید.

از دیگر مزیت سفارش اینترنتی این است که در وقت خود صرفه جویی می کنید، همچنین ممکن است محصول مورد نظر شما دارای تخفیف های متنوعی هم شود که باعث می شود محصول مورد نظر را ارزان تر بخرید.

این شرکت برای فروش بیشتر و بهتر محصولات خود نیاز به نمایندگانی دارد، این نمایندگی ها وظیفه؛ تبلیغ برند، گرفتن سفارش، پخش کالا و تحویل سفارشات را به عهده دارد، اگر این نمایندگی کار خود را به درستی انجام دهد، زمینه ای می شود برای پیشرفت تولید کننده و خود نمایندگی.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید