مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین تفاله جو مخصوص طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

ارزش تغذیه ای تفاله جو در خوراک طیورسفارش تفاله جو ارزان قیمت مخصوص طیور

تولیدکنندگان توانسته اند تمام محصولاتی که تولید می کنند را در بین مردم داخل و خارج از کشور زبانزد کنند مشتریان و علاقمندان می توانند برای خرید محصولات مورد نظر خود به مراکز شناخته شده و این وب سایت مراجعه کرده و با کمک فروشندگان مجرب مناسب ترین محصول را تهیه نمایند. یکی از محصولاتی که امروزه بیشترین میزان فروش را داشته تفاله جو مخصوص طیور می باشد که در بهترین سطح کیفیت تولید شده است.

خرید بهترین تفاله جو مخصوص طیور

ارزش تغذیه ای تفاله جو در خوراک طیور

ارزش تغذیه ای تفاله جو در خوراک طیور این روزها مردم تلاش دارند تا بتوانند بهترین و باکیفیت تربن محصولات را انتخاب و تهیه نمایند به همین خاطر ما قصد داریم آگاهی آنها را نسبت به تمام محصولات مورد نظر توسعه دهیم تا بتوانم بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب و خریداری کنند. شاید این سوال برای برخی از شما پیش آمده باشد که ارزش تغذیه ای تفاله جو در خوراک طیور چگونه است؟

ما برای پاسخ دادن به سوال شما مطالبی را به صورت خلاصه به ثبت رسانده این با ما همراه باشید. این محصول از مهمترین فرآورده ها در تغذیه طیور به شمار می آید و تاکنون توانسته توجه افراد زیادی را به خود جذب کند. تفاله جو کاملا طبیعی و گیاهی می باشد و حدود 96 درصد از ماده خشک تولید شده و 20 درصد دارای پروتئین می باشد. در کل این محصول خاصیت های شگفت انگیزی برای طیور دارد که عبارت اند از :

  • صرفه جویی در هزینه های اقتصادی
  • برای هر دو نوع طیور سنگین و سبک مناسب است
  • از 96 درصد ماده خشک تشکیل شده است
  • محصولی تقویتی برای طیور مورد نظر

تولیدکنندگان این محصول را در سطح بالایی از کیفیت و مرغوبیت تهیه می کنند به همین خاطر توانسته اند تا به امروز در این زمینه توجه و اعتماد افراد زیادی را به دست بیاورند.

سفارش تفاله جو ارزان قیمت مخصوص طیور

سفارش تفاله جو ارزان قیمت مخصوص طیور توزیع کنندگان بر اساس عوامل مختلفی همچون تولیدکننده تفاله جو، اندازه تفاله جو و.. برای این محصول قیمت هایی تعیین می کنند خریداران می توانند برای سفارش تفاله جو ارزان قیمت مخصوص طیور به مراکز شناخته ای که در این وب سایت مشغول به فعالیت می باشد مراجعه کنند و از تجربه و دانش فروشندگان برای انتخابی بهتر بهره مند شوند.

قیمت تفاله جو در تمام بازارهای داخلی و خارجی توسط توزیع کنندگان به صورت بسیار به صرفه و مناسب ارائه می شود و با این قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته اعتماد و توجه همگان را به خود جذب نماید. این روزها سفارش خوراک طیور توسط مشتریان و خریداران به توسعه و رونق اقتصادی کشور کمک بسزایی کرده است که این خود انگیزه ی تولیدکنندگان را افزایش می دهد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید