مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله خرما مخصوص خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

تاثیر تفاله خرما در تغذیه طیورمرکز فروش تفاله خرما خوراک طیور ارزان

 خرید تفاله خرما خوراک طیور یک نوع از روش های به صرفه و  مورد تایید برای صرفه جویی در هزینه های تامین جیره خوراک طیور می باشد. بهترین جیره برای دام و خوراک طیور ارزان است که تازه به دست مشتری برسد. همچنین هزینه های تامین آن برای دامداری های صنعتی به صرفه باشد. تفاله خرما معمولا در استان های تهران، آذربایجان های غربی و شرقی به سبب وجود کارخانه فراوری، موجود می باشد.

 

خرید تفاله خرما مخصوص خوراک طیور

تاثیر تفاله خرما در تغذیه طیور

تاثیر تفاله خرما در تغذیه طیور

پودر هسته خرما یکی از محصولات ثانویه کارخانه های شیره سازی، لواشک سازی و تولید چیپس خرما می باشد، که خواص آن برای خوراک دام و طیور به اثبات رسیده است. این محصول جایگزین مناسبی برای جو، ذرت و سویا در دام های گوشتی، شیری و مرغ تخم گذار به شمار می رود.

در ذیل اشاره ای به خواص پودر هسته خرما برای خوراک دام و طیور شده است.

از خاصیت های تفاله خرما برای طیور عبارتند از :

  • منبع غنی پروتئین 
  • منبع انرژی
  • بهبود کیفیت در گوشت و شیر دام ها
  • افزایش خوش خوراکی جیره
  •  بهبود کیفیت پلت خوراک آماده
  • کاهش قیمت نهایی خوراک دام
  • حفاظت از محیط طیست
  • منبع فیبر

پودر هسته خرما خصوصا در دام های پرواری سبب افزایش راندمان تولید می گردد.درصد جایگزینی در جیره این محصول تا 30% جایگزین گندم و جو در جیره دام و تا 10% جایگزین ذرت در جیره طیور می گردد. با وجود قیمت پایین تر این محصول علاوه بر بهبود کیفیت جیره می تواند در کاهش هزینه های خوراک نقش بسزایی ایفا کند. 

مرکز فروش تفاله خرما خوراک طیور ارزان

مرکز فروش تفاله خرما خوراک طیور ارزان

مرکز فروش تفاله خرما مرکز فروش تفاله خرما امسال با توجه به نیاز دامداری ها به انواع جیره های ارزان، اقدام به عرضه و ارسال به سراسر کشور می کند. آنالیز مشابه خوراک های دانه ای و قیمت پایین دو عامل انتخاب تفاله ها برای افزودن به جیره می باشند.

ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید خرما در منطقه به شمار می رود. از این رو در زمینه تامین ضایعات خرما مورد نیاز خوراک دام نیز می تواند کاملا پاسخگوی دامداران باشد. با توجه به کارخانجات موجود در داخل کشور و عدم نیاز به واردات، قیمت آن برای تولید کننده به صرفه خواهد بود.

وجود نخلستان های وسیع و کارخانجات فراوری خرما در سراسر کشور دسترسی به این محصول را ساده تر کرده است. تفاله خرما یکی از افزودنی هایی است که به تازگی مورد توجه کارشناسان امور دام قرار گرفته است.

این تفاله به عنوان جیره مناسب برای افزودن به سبد غذایی دامداری ها معرفی شده است. از جمله دلایل تاثیر گذار بر این مسئله می توان به فیبر بالا و خوش خوراکی این محصول اشاره کرد.

همچنین قیمت مناسب و زودبار بودن این تفاله نیز یکی دیگر از مزایای آن می باشد. این عوامل باعث شده دامداران به استفاده از تفاله خرما در خوراک دام علاقمند شوند. یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند دامداران را به خرید تفاله ها ترغیب کند تازگی این محصول و زودباری آن است.

 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید