مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله دانه انار خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

تاثیر استفاده از تفاله انار در جیره طیورعرضه تفاله انار خوراک طیور ارزان قیمت

تفاله انار خوراک طیور ماده ای است که در تشکیل و تولید خوراک طیور نقش مهمی ایفا کرده و حاوی مواد مغذی فراوانی می باشد. از این محصول در مرغداری های مختلفی در سطح کشور استفاده شده و کیفیت آن تضمینی و عالی می باشد.‌‌

خرید تفاله دانه انار خوراک طیور به بهترین شکل ممکن و با تحویل محصولی با کیفیت بالا در مقادیر مورد نیاز و درخواست مشتری، دریافت محصول با قیمتی بسیار معقول برای خریداران عزیز امکان پذیر می باشد.

تاثیر استفاده از تفاله انار در جیره طیور

تاثیر استفاده از تفاله انار در جیره طیور در این بخش می خواهیم تا درباره تاثیر استفاده از تفاله انار در جیره طیور صحبت کرده و با ارائه مطالبی کاربردی و مفید کمک کنیم تا مصرف کنندگان گرامی بتوانند نمونه مرغوبی از این محصول را خریداری و در برنامه غذایی طیور گنجانده و تاثیرات آن را مشاهده کنند. تفاله انار حاوی موادی بسیار مقوی و مفید می باشد که تمامی طیور اعم از مرغ ها نیز با خوردن آن می توانند به بهترین شکل در مدت زمانی مشخص به وزن ایده آل و مناسب برای فروش و ارسال به کشتار گاه آماده شوند. جیره طیور می بایست حاوی مواد بسیار مفیدی بوده و هیچ گونه ماده شیمیایی مضر نیز در تشکیل آن دخالت نداشته باشد. این محصول به دلیل این که از باقی مانده میوه تهیه شده است ارزش غذایی بالایی داشته و بنابراین فواید زیادی دارد.

فروش تفاله انار با قیمت مناسب نیز باعث شده تا خریداران به تهیه و استفاده از آن در جیره غذایی طیور ها ترغیب شوند. استفاده از این نمونه از تفاله ها در وعده های غذایی طیور می تواند نیاز روزانه این حیوانات را به درستی و کامل برطرف کرده و در مرغ های تخم گذار باعث بهبود کیفیت تخم مرغ ها و تسریع در زمان تخم گذاری و در مرغ های گوشتی باروری مناسب و مطلوبی را مشاهده کرد.‌ با آزمایشاتی که بر روی طیور مختلفی انجام گرفت این نتیجه بدست آمد که موادی که در این محصول وجود دارد و تاثیرات آن بسیار بیشتر و بهتر از دیگر تفاله ها می باشد.‌

عرضه تفاله انار خوراک طیور ارزان قیمت

عرضه تفاله انار خوراک طیور ارزان قیمت عرضه تفاله انار خوراک طیور ارزان قیمت با استفاده از شرایطی مطلوب و عالی از جمله ارائه محصولی با کیفیت عالی و تازه بدون ضایعات مضر و اضافه، تحویل محصول در مقدار عمده و یا جزئی به بهترین نحو برای مشتریان انجام می گیرد که این امر موجب جلب توجه و رضایت بسیاری از این عزیزان شده است.

مشتریان و یا خریداران محترم برای کسب آگاهی و اطلاع نسبت به شرایط و نحوه عرضه تفاله انار و قیمت خوراک طیور می توانند به راحتی به این سایت مراجعه کرده و محصولی با کیفیت را خریداری کرده و از خرید خود حس خشنودی داشته باشند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید