مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله سیب خوراک طیور ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای تفاله سیب در تغذیه طیورفروشنده انواع تفاله بسته بندی خوراک طیور

محدود بودن دسترسی به منابع و نهاده های مورد نیاز برای تولید خوراک طیور باعث شده است که استفاده از محصولات جایگزین مانند تفاله سیب به عنوان ایده ای مناسب جهت تغذیه طیور مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید اینترنتی تفاله سیب با قیمت ارزان از فروشنده این محصول می ‌تواند توسط کارخانه های خوراک طیور صورت گیرد و از آن جهت تولید خوراک استفاده کنند.

خریداران برای خرید تفاله سیب خوراک طیور می توانند با فروشنده آن به طور مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به سفارش آن اقدام نمایند.

مزایای تفاله سیب در تغذیه طیور

مزایای تفاله سیب در تغذیه طیور

کشور ما یکی از کشورهای واردرد کننده انواع نهاده‌های مورد نیاز برای تولید خوراک طیور می ‌باشد و سالانه میلیون ‌ها تن نهاده‌های خوراکی از قبیل ذرت و کنجاله سویا از کشورهای دیگر خریداری می ‌شود و این مسئله می ‌تواند در اقتصاد کشور تاثیر منفی داشته باشد بنابراین باید جایگزین های مناسبی برای این نهاده ها در داخل کشور پیدا نمود.

تفاله سیب یکی از انواع مختلف محصولات کشاورزی است که به مقدار زیادی در کشور ما تولید می ‌شود و از آن می ‌توان در تغذیه طیور استفاده نمود. سابقه استفاده از تفاله سیب در طیور بسیار کم است و اخیراً تحقیقاتی در زمینه میزان استفاده از این تفاله در جیره غذایی انجام شده است.

استفاده از تفاله سیب در مقادیر 1 و ۴ درصد در طیور تخم گذار به طور قابل توجهی موجب افزایش وزن تخم مرغ شده است همچنین استفاده از این محصول باعث افزایش درصد تولید شده و ضریب تبدیل غذا به تخم مرغ افزایش یافته است علاوه بر این با مصرف مقادیر مشخص این تفاله شاهد افزایش شاخص رنگ زرده در تخم مرغ هستیم و وزن سفیده و ضخامت پوسته به مقدار زیادی  افزایش یافته است.

جالب است بدانید که مصرف تفاله سیب در تغذیه طیور تخم گذار باعث شده است که سطح تری گلیسیرید و کلسترول موجود در زرده تخم مرغ نیز به طور معنی داری کاهش یابد و چربی مفید موجود در آن یعنی HDL یا کلسترول مفید زیادتر شود.

فروشنده انواع تفاله بسته بندی خوراک طیور

فروشنده انواع تفاله بسته بندی خوراک طیور

عرضه انواع تفاله سیب بسته بندی خوراک طیور توسط فروشنده انواع خوراک طیور در بازار انجام می ‌شود و خریداران از سراسر کشور می توانند در تماس با این فروشنده نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند.

فروشنده خوراک طیور بهترین انواع این تفاله را با قیمت بسیار ارزان و کیفیت عالی در بسته بندی های مخصوص ارائه نموده و خریداران می توانند از طریق همین وب سایت نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

سفارش این محصول به صورت عمده با قیمت ارزان تری ارائه خواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس خریدار ارسال خواهد گردید.

از روش‌های دیگر سفارش این تفاله تماس از طریق شماره تلفن هایی است که در این وب سایت آورده شده است و خریدار عمده می تواند ضمن تماس با فروشنده اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت و نحوه استفاده از این تفاله جهت تغذیه طیور به دست آورد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید