مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله چغندر قند خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

نحوه مصرف انواع تفاله مخصوص طیورفروشنده تفاله چغندر قیمت مناسب خوراک طیور

تفاله چغندر خوراک طیور یکی از مناسب ترین و به صرفه ترین خوراکی که میتوان برای پرورش انواع طیور استفاده کرد و نتیجه مطلوبی در رشد انواع پرندگان پرورشی به ثمر رساند. خوشبختانه در کشور تفاله چغندر قند به صورت موفق و معتبر توسط تولیدکنندگان و فروشندگان این محصول به فروش می رسد و بازار خرید آن برای پرورش دهندگان انواع طیور و دام بسیار داغ می باشد چرا که قیمت تفاله چغندر و ارزش غذایی آن بسیار به صرفه است.

خرید تفاله چغندر قند خوراک طیور

نحوه مصرف انواع تفاله مخصوص طیور

نحوه مصرف انواع تفاله مخصوص طیور

شاید برای شما نیز سوال باشد که در پرورش انواع طیور و نحوه مصرف انواع تفاله مخصوص تویوتا چطور بوده و بیشترین بازده رشد پرنده های پرورشی چطور حاصل می شود ما در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم تا با این مقوله آشنایی بیشتری پیدا کنید.

نحوه مصرف انواع تفاله چغندر مخصوص طیور و دام، به صورتی است که دامدار یا پرورش دهنده، حجم مناسبی از این تفاله های خشک شده و سالم را درون محفظه‌ای دانه یا تغذیه حیوانات ریخته و در ساعت مشخص آن را شارژ می‌کند تا تمامی پرندگان از آن تغذیه کرده و مواد معدنی لازم را دریافت کنند.

مهمترین نکته در به دست آوردن بازده خوب رشد بنده پرورشی استفاده از تفاله های سالم است که ما در اینجا نکاتی را برای شما بیان می کنیم. باید بدانید که تفاله چغندر از چغندر قند که قند و دیگر مواد قابل استخراج ان به کار گرفته شده اند و ارزش دیگری در تولیدات مواد غذایی ندارند به دست می آید و پس از خشک شدن به شکل های قالبی و مفتولی نیز تولید می شود.

تفاله های چغندر مرغوب باید به دور از هر گونه قارچ که با چشم معمولی قابل دیدن باشد بوده و کپک زدگی نداشته باشد چ. علاوه بر موارد گفته شده بوی سوخته نیز نداشته باشد و رنگ آن از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره متغیر باشد.

فروشنده تفاله چغندر قیمت مناسب خوراک طیور

فروشنده تفاله چغندر قیمت مناسب خوراک طیور

خوشبختانه در کشور تولیدکنندگان موفق معتبری وجود دارند که به تولید انواع خوراک طیور پرداخته و تفاله های چغندر، گوجه فرنگی و پوست انار را با بسته بندی های مناسب و قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کنند. این تولید کنندگان که خود نیز فروشنده خوراک طیور هستند به صورت مستقل فعالیت کرده و با حذف واسطه ها مرغوب ترین محصول را با قیمت بسیار ارزان به دست مشتری می رسانند.

این فروشندگان به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام به فروش غیر حضوری محصولات خود کردند و با قرار دادن جزئیات انواع خوراک دام و طیور در سایت معتبر خود خرید را برای مشتری تحصیل کرده اند؛ لذا اگر قصد خرید تفاله چغندر قیمت مناسب دارید می توانید به سایت معتبر این فروشندگان سر زده و پس از بررسی جزئیات اطلاعات کامل محصولات،‌ با تیم پشتیبانی خرید هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید