مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده تفاله خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با انواع تفاله خوراک دامنمایندگی عرضه تفاله خوراک دام

خرید عمده تفاله خوراک دام بهترین روش خرید این محصول برای صنعتگران فعال در حوزه دام و طیور است. خرید به صورت کلی و عمده موجب می‌شود علاوه بر تامین نیاز به صورت یکجا، قیمت تمام شده انواع تفاله اقتصادی و مقرون به صرفه تر باشد. مراکز عرضه و فروش مستقیم تفاله دام و طیور به منظور تامین مقادیر مورد نیاز واحدهای تولید و پرورش دام، این محصول را بدون واسطه و با بهترین قیمت عرضه می‌کنند. 

خرید عمده تفاله خوراک دام

آشنایی با انواع تفاله خوراک دام

آشنایی با انواع تفاله خوراک دام

تفاله انواع میوه‌ها و غلات از محصولاتی هستند که برای تامین فیبر و مواد معدنی جیره دام و کاهش هزینه نهاده‌های دامی در خوراک طیور و دام استفاده می‌شود. مهمترین تفاله‌هایی که در جیره دامی استفاده می‌شود موارد زیر هستند:

  • تفاله سیب خوراک دام
  • تفاله جو مخصوص طیور و دام
  • تفاله چغندر
  • تفاله گوجه
  • تفاله‌های خشک مانند آلبالو و خرما

انواع تفاله میوه و غلاتی مانند گندم و جو علاوه بر اینکه ارزان قیمت هستند، دارای ترکیبات مفید برای رشد دام هستند. انواع مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در تفاله‌های ارگانیک موجب می‌شوند که نیاز به مکمل‌ها به حداقل ممکن برسد و به همین دلیل صرفه اقتصادی خوبی برای واحدهای تولیدی دام و طیور دارد.

یکی دیگر از مهمترین مزایای این تفاله‌های ارگانیک و طبیعی این است که فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مواد مضر برای حیوان هستند و می‌توان گفت کمترین آسیب را به دستگاه گوارش دام و طیور وارد می‌کنند. 

این تفاله‌ها در انواع خشک و تر تولید می‌شوند و بسته به حجم مصرف واحدهای تولید و پرورش دام و طیور می‌توان از تفاله تر مانند تفاله هویج و مرکبات و یا تفاله خشک استفاده نمود. کنسانتره‌های غنی شده از تفاله ارگانیک بهترین و با کیفیت ترین جیره دام هستند و موجب کاهش هزینه جیره و خوراک دام می‌شوند. 

نمایندگی عرضه تفاله خوراک دام

نمایندگی عرضه تفاله خوراک دام

نمایندگی عرضه تفاله خوراک دام به صورت مستقیم این محصول را از تولید کننده دریافت و در بازار توزیع می‌نماید. این نمایندگی‌های رسمی در سال‌های گذشته با ایجاد سامانه فروشگاهی آنلاین، امکان خرید بهترین تفاله‌های طبیعی را برای فعالان صنعت پرورش دام و طیور فراهم کرده اند. 

برندهای مختلفی در کشور در حوزه تولید و بسته بندی تفاله دامی فعال هستند و به همین دلیل این محصول دارای تنوع بالای کیفی است. مرکز عرضه اینترنتی تفاله، با ارائه محصولات تولید شده توسط برندهای مطرح و معتبر، امکان خریدی آسان و مقرون به صرفه را برای مشتریان فراهم کرده‌اند.

قیمت انواع تفاله بسته به نوع آن، کیفیت فرآوری، نوع بسته بندی، حجم محصول نوسانات قیمت در بازار نهاده‌های دامی متغیر است. نمایندگی آنلاین عرضه تفاله به عنوان بهترین و معتبرترین مراکز پخش تفاله خوراک دام، این محصول را با قیمت استثنایی به فروش می‌رسانند. 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید