مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده تفاله گوجه خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

آیا تفاله گوجه مناسب تغذیه طیور است؟پخش تفاله گوجه خوراک طیور از کارخانه

خوراک طیور از مواد مختلفی نظیر غلات و صیفی جات مختلف تهیه می شود که یکی از بهترین جیره غذایی برای آنها تفاله گوجه می باشد که دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از انواع مواد مغذی می باشد. این روزها امکان خرید عمده تفاله گوجه خوراک طیور به شیوه های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد و با توجه به مناسب بودن قیمت و کیفیت بالا مشتریان استقبال خوبی نشان می دهند.

خرید عمده تفاله گوجه خوراک طیور

آیا تفاله گوجه مناسب تغذیه طیور است؟

آیا تفاله گوجه مناسب تغذیه طیور است؟ تفاله گوجه شامل پوست، دانه و مقداری خمیر است که از کارخانه های تولید رب گوجه به دست می آید و ضایعات گوجه می باشد که امروزه از آن به دلیل مغذی بودن برای تهیه انواع خوراک دام و طیور استفاده می شود. طبق تحقیقات صورت گرفته استفاده از این محصول در جیره غذایی طیور می تواند در کیفیت گوشت و تخم آنها تاثیر گذار باشد. تفاله گوجه حاوی فیبر، ویتامین ای، بی و‌ آ و پروتئین و …. می باشد.

وارد کردن این تفاله به خوراک طیور به بهبود دستگاه گوارش و هضم بهتر کمک زیادی می کند و از بروز مشکلات و اختلالات گوارشی در آنها پیشگیری می کند. تفاله گوجه باید به اندازه لازم در خوراک طیور مورد استفاده قرار بگیرد تا بتواند در رشد بهتر و سریع تر آنها تاثیر مثبتی داشته باشد و به حفظ سلامت عمومی آنها نیز کمک نماید. تفاله گوجه خوراک طیور دارای بسته بندی مناسبی است و تمامی مشخصات محصول بر روی آن درج شده است.

پخش تفاله گوجه خوراک طیور از کارخانه

پخش تفاله گوجه خوراک طیور از کارخانه امروزه پخش خوراک طیور به روش های مختلف انجام می شود که بسیاری از مرغداری ها از خریداران عمده این محصول می باشند و آن را با مناسب ترین قیمت و کیفیتی عالی تهیه می کنند. یکی از بزرگترین مراکز فروش و پخش خوراک طیور همین سایت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. از مزایای خرید غیر حضوری از این مرکز می توان به تسریع و سهولت در امر خرید، ارسال محصول به نشانی مورد نظر مشتری، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب، امکان مشاوره قبل از خرید کردن، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، آشنایی با شرکت های تولید کننده مختلف و …. اشاره کرد که با توجه به فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

در حال حاضر کارخانه خوراک طیور با استفاده از بهترین مواد اولیه نظیر تفاله گوجه و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن ابن محصول را به شیوه ای کاملا بهداشتی تولید می کند و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می نماید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید