مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین تفاله سیب مخصوص خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای خرید تفاله سیب برای دام و طیورخرید عمده تفاله سیب برای خوراک طیور

فروشنده بهترین خوراک طیور تفاله سیب را در اختیار تمام پرورش دهندگان انواع پرنده قرار داده تا تمام پرورش دهندگان بتوانند از این محصول برای تهیه غذایی سالم برای پرندگان خود استفاده کنند. سیب میوه ای بسیار عالی و سرشار از انواع ویتامین و مواد مغذی است که می تواند نیاز بدن پرندگان را در تمام مرغداری ها تامین و باعث رشد و سلامتی تمام حیوانات شود.

فروشنده بهترین تفاله سیب مخصوص خوراک طیور

مزایای خرید تفاله سیب برای دام و طیور

مزایای خرید تفاله سیب برای دام و طیور بسیاری از کارخانجات تهیه آّب سیب و انواع مشتقات آن به صورت روزمره مقدار زیادی تفاله و مازاد مصرف دارند که این مواد دارای تمام خواص میوه اصلی نیز هست ایام گذشته این مواد به عنوان اضافات و دور ریز کارخانجات به حساب می آمد و هیچ مصرفی نداشت.

امروزه با پی بردن به این مساله که این مواد غنی از ویتامین است سعی در استفاده بهینه از این مواد کرده اند و مواد و تفاله های حاصل شده را در اختیار شرکت های تولید خوراک مرغداری ها قرار داده تا از این مواد خوب و مفید در تولید غذا های ترکیبی انواع دام و طیور استفاده شود. سیب یک محصول خوشمزه و خوش خوراک برای دام و طیور بوده با ارزش غذایی بالایی که دارد باعث سلامت دام و طیور شده و انرژی بدن حیوانات را تامین کرده باعث رشد سریع حیوان می شود.

بهترین تفاله سیب از تمام کارخانجات تولید آب سیب تهیه می شود این خوراک به صورت تر و خشک با قیمتی بسیار مناسب به حیوانات خورانده می شود این محصول سالم و طبیعی در اختیار تولید کنندگان غذای ترکیبی قرار داده شده تا تبدیل به یک خوراک کامل و طبیعی برای دام ها و پرندگان باشد.

خرید عمده تفاله سیب برای خوراک طیور

خرید عمده تفاله سیب برای خوراک طیور تفاله سیب محصولی ثانویه از کارخانجات تولید آب سیب است که دارای پروتئین و مواد مغذی و ویتامین های بسیار زیادی برای رشد سالم طیور و انواع دام است این کالا در اختیار تمام کارخانجات تهیه خوراک دام و طیور قرار داده شده تا تبدیل به یک غذای سالم و کامل برای حیوان شود.

تولید کننده انواع خوراک دام کانالی در اینترنت تعبیه و راه اندازی کرده و انواع محصولات مازاد کارخانجات تولید آب میوه را ارائه داده تا تمام تولید کنندگان خوراک دام و طیور از انواع این محصولات مطلع شده و در صورت لزوم ثبت سفارش و خریداری فرمایند.

قیمت تفاله سیب بسیار مناسب و منطقی تعیین شده است ولی اگر شما تمایل داشته باشید که از قیمت مقرون به صرفه تر کالا سود ببرید بهتر است واسطه ها را کنار گذاشته و کالا را به صورت مستقیم خرید کرده و یا حتی تهیه کالا را به صورت  عمده انجام دهید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید