مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده تفاله سیب بسته بندی خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

خواص تفاله سیب برای تغدیه دامسفارش عمده تفاله بسته بندی خوراک دام

فروشنده تفاله سیب بسته بندی خوراک دام محصولاتی درجه یک را عرضه می کند. آنها در بسته هایی با وزن های متفاوتی ارائه می شوند و در همین حال تمیز و استاندارد هستند. گفتنی است که در صورتی که می خواهید سفارش خوراک دام عمده را ارائه دهید، خیلی راحت می توانید نوع تفاله سیب گاو را خریداری کنید. این کار از برترین‌ پخش کننده معتبر به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.فروشنده تفاله سیب بسته بندی خوراک دام

خواص تفاله سیب برای تغدیه دام

خواص تفاله سیب برای تغدیه دام در خصوص خواص تفاله سیب برای تغذیه دام چه معلوماتی دارد؟ این فرآورده را بیشتر شرکت هایی که در کار آب میوه گیری‌ و یا تولید فرآورده های دیگری از این دست هستند، آماده کرده و عرضه می نمایند. ولی تفاله آن نیز به صورت خشک و تیر ارائه می گردد که تقریباً فواید میوه تازه را دارد.

محصول به دلیل خوش خوراک بودن و داشتن طعم شیرینی، مورد علاقه بسیاری از نشخوارکنندگان است. اما از جمله فوایدی که می تواند مصرف این محصول داشته باشد، عبارتند از:

  • پروتئین بالایی دارد و این کمبود را در بدن حیوان بر طرف‌ می کند.
  • نوع تر به گونه ای باعث می شود تا کمبود آب از بین برود.
  • فیبر بالایی دارد.
  • به سلامتی کلی بدن حیوانات کمک زیادی می کند.

اما همه اینها منوط بر این بوده که شما بتوانید نوع درجه یک را بخرید. یعنی محصولی بدون ناخالصی، بدون براده های خطرناک و همینطور دیگر تفاله ها که می تواند نقش زیادی در جیره غذایی گاو، گوسفند و سایر نشخوارکنندگان داشته باشد. از جانب دیگر، به علت طعم عالی، بسیاری از حیوانات به آن علاقه نشان می دهند.

یکی از دلایلی که استفاده از تفاله سیب را دامداران روی دست گرفته اند، همین مورد می باشد که البته نباید از فواید زیادی آن نیز چشم پوشی نمود.

سفارش عمده تفاله بسته بندی خوراک دام

سفارش عمده تفاله بسته بندی خوراک دام برای سفارش عمده تفاله بسته بندی خوراک دام، می توانید به مجموعه ای سر بزنید که مرغوب‌ ترین ها را به فروش می رساند. پیش از این به برخی از فاکتورها که اعم از خالص و بهداشتی بودن، اشاره کردیم. نوع بسته بندی هم این خصوصیات را دارد. آنها توسط دستگاه های خاصی در پاکت های پلاستیکی و غیره جای می گیرند.

اما چنانچه به جزء عرصه دامداری در حوزه تجارت و صادرات فعال می باشید نیز قادر بوده تا محصولات درجه یک را کلی خریداری کنید. به این ترتیب، محصول ارزان تر تمام می شود و در کنار این، می توانید آنها را خیلی سریع نیز تحویل بگیرید.

ولی جهت خرید، ما توصیه می نماییم تا شیوه تهیه از راه دور را در پیش بگیرید. این گونه‌ وقت تلف نشده و خیلی زود به آن محصولی که می خواستید، دست می یابید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید