مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه تفاله گوجه مخصوص خوراک دام درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات تفاله گوجه مخصوص خوراک دامتوزیع تفاله گوجه مخصوص خوراک دام درجه یک

امروزه از تفاله گوجه به عنوان یک خوراک دام ارزان و دارای مقادیر مناسب پروتئین استفاده می شودو بهترین نوع تفاله خوراک دام برای دام های پرواری نیز به حساب می‌آید که انبارهای عرضه کننده  آنها به صورت بسته بندی در حال حاضر در اصفهان راه اندازی گردیده است.

سایت خرید تفاله خوراک دام

مشخصات تفاله گوجه مخصوص خوراک دام

مشخصات تفاله گوجه مخصوص خوراک دام از مشخصه‌های تفاله‌های گوجه برای درست کردن خوراک دام می توان به کیفیت برتر آنها اشاره کرد که از بهترین گوجه های سالم و تازه برای درست کردن آنها استفاده شده است.

در واقع این تفاله های درجه یک گوجه، کاملا بهداشتی و درجه یک بوده و برای درست کردن آنها از گوجه های کاملا رسیده استفاده شده است.

در اصل خوراکی ست که استفاده از آن می تواند برای دام بسیار موثر و مفید باشد و اشتهای دام را تقویت کرده و باعث افزایش ایمنی بدن دام ها در سالن‌های دامپروری خواهد شد و هم اکنون بهترین مشخصه آنها ارزان بودن آن ها می باشد.

مشخصه دیگر این تفاله های گوجه در واقع بهداشتی بودن و سالم بودن آنها برای دام های شما بوده که بدون هیچ مشکلی می توانید آنها را به صورت عمده و در حجم های دلخواه تهیه کنید و به صورت انبوه موجود بوده و بهترین کارخانه های تولید رب و تولید سایر مواد غذایی گرفته شده است.

توزیع تفاله گوجه مخصوص خوراک دام درجه یک

توزیع تفاله گوجه مخصوص خوراک دام درجه یک توزیع تفاله گوجه مخصوص خوراک دام درجه یک در تمامی نمایندگی ها و مراکز معتبر شهرهای بزرگ از جمله تهران مشهد اصفهان و سایر شهرها صورت گرفته و توزیع آنها در کشورهای خارجی و همچنین کشورهای همسایه توسط شرکت‌های تولیدکننده و کارخانه ها و شرکت های بازرگانی انجام می شود و کشورهای زیادی خواهان این تفاله های گوجه برای خوراک دام خود هستند و آن را در حجم های بالا خریداری کرده و شرکتهای توزیع کننده ایرانی به صادرات آنها می‌پردازند و درآمدها و سودهای خوبی از طریق فروش این تفاله ها به دست خواهند آورند.

افراد زیادی در زمینه توزیع و تولید تفاله گوجه با کیفیت برای خوراک دام فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند درآمدهای قابل توجهی از این طریق به دست آورند زیرا امروزه در بسیاری از کشورهای جهان ای برای درست کردن انواع تغذیه دام ها از این تفاله های مختلف استفاده می‌شود و باعث ارزان‌تر شدن خوراک دام ها خواهد شد و برای آنها اقتصادی و مقرون به صرفه بوده است و توزیع تفاله گوجه می تواند درآمدهای قابل توجهی را برای دامداران ایجاد کند و آنها را در زمینه پرورش دام کمک بسیاری نماید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید