مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله سیب بسته بندی خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای استفاده تفاله سیب در تغذیه دامخرید عمده تفاله سیب خوراک دام ارزان

امروزه با رشد و گسترش صنعت دامداری، دامپروری ها با کمبود خوراک دام و طیور مواجه هستند که با توجه به تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان این مشکل با طرح جایگزینی مصرف تفاله به جای علوفه ی گران مدیریت شده است.که تفاله سیب خوراک دام جزء یکی از طرح های جایگزینی بوده که دارای سطح انرژی متوسط است و جایگزین مطلوب به جای علوفه محسوب می گردد.

 

مزایای استفاده تفاله سیب در تغذیه دام

تفاله سیب محصول ضایعاتی از کارخانه جات آبمیوه گیری است که در سالهای اخیر با توصیه کارشناسان دامپروری ها در بودجه بندی جیره غذایی دام ها قرار گرفته و علاوه بر صرفه اقتصادی برای دامپروران باعث جایگزین کردن خوراکی با کیفیت علوفه برای دام ها به وجود آمده است.
تفاله سیب خوراک دام به دلیل هضم راحت یکی از خوراکی های محبوب در جیره غذایی دام ها و طیور می باشد و فعالیت نشخوارکنندگان و همچنین تخمیر میکروبی و گلوکز خون گوسفندان مورد توجه می باشد، اما به دلیل کمبود پروتئین و مواد معدنی باید همراه مکمل های معدنی خورده شود تفاله سیب به دلیل وجود پکتین و کیتوزان ها باعث ایجاد اختلال گوارشی در دام های کوچک می شود مثل گوساله ،بره ها ،خوک و… می شود اما در دامهای بزرگ مشکلی ایجاد نمی کند که این معضل با مشاوره گیری از تیم کارشناسان ما قابل پیشگیری می باشد.
از مزایای دیگر تفاله سیب برای دام ها می توان خوش خوراک بودن آن را نام برد که باعث وزن گیری بیشتر و بهتر دام می شود،همچنین کربوهیدراتی که در این تفاله ها موجود می باشد می تواند موجب سیری زود هنگام دامها نیز شود و نیز الیاف فیبری موجود در آن سیستم گوارشی دام را تقویت می نماید،میزان بالای آنتی اکسیدانی که در این تفاله ها موجود است از لحاظ پزشکی در رژیم غذایی دام دارای اهمیت می باشد.

خرید عمده تفاله سیب خوراک دام ارزان

آیا مصرف تفاله سیب بسته بندی در کمت و کیفیت اثر منفی ندارد؟تفاله سیب را به چه صورت می توان تهیه نمود؟ استفاده از تفاله ها هیچ تغییری در کیفیت و کمیت محصولات نمی گذارد ، شما می توانید برای خرید تفاله سیب خوراک دام را به دو صورت خشک و سیلویی دریافت نمایید. که یکی از محصولات ثانویه کارخانه جات آب سیب گیری می باشد و قیمت خرید تفاله سیب در مرکز خرید عمده بسیار مناسب و ارزان از مراکز دیگر است و علاوه بر قیمت مناسب خرید از مراکز فروش معتبر و سلامت و تازگی تفاله سیب یکی از مهمترین پارامترهای مد نظر شما باید باشد چون ارتباط مستقیم با سلامت دام شما دارد.
شما می توانید با بهره گیری از مشاوره رایگان ما به این مهم دست پیدا کنید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید