مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله هسته خرما خوراک دام درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

تاثیر مصرف تفاله خرما در سلامت دامپخش عمده انواع تفاله خوراک دام درجه یک

فروش تفاله خرما خوراک دام درجه یک با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده است چراکه تامین خوراک مغذی ارزان و سالم برای دام کار بسیار دشواری بوده و به همین دلیل بازار خرید و فروش آن با رونق خوبی همراه است. یکی از مهمترین ملاک برای فروشنده تفاله هسته خرما جلب رضایت مشتری است و از همین جهت نمونه درجه یک این محصول را با قیمتی منصفانه به دست مشتریان می رسانند.فروش تفاله هسته خرما خوراک دام درجه یک

تاثیر مصرف تفاله خرما در سلامت دام

تاثیر مصرف تفاله خرما در سلامت دام برای حفظ سلامت دام باید خوراک سالم و مغذی برای آن تامین کرد. طبق بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که یکی از مغذی‌ترین خوراک برای دام تفاله خرما می باشد؛ اما تفاله خرما چه تاثیری در سلامت دام می گذارد؟

تفاله خرما از ویتامین های بسیاری برخوردار است و مصرف آن توسط دام موجب می شود که حیوانات با هزینه اندکی بتوانند خوراک سالم و مغذی داشتند باشند.
لازم به ذکر است که برای تقویت دام باید تنوع غذایی آنها را افزایش داد ولی متاسفانه یکی از مشکلات اصلی که دامداران با آن مواجه هستند هزینه بالای خوراک های دام است اما همانطور که گفته شد قیمت مناسب تفاله خرما موجب می شود که دامداران بتوانند تنوع غذایی دام را بیشتر کنند.
این تنوع غذایی دام موجب می شود که آنها خوش‌خوراک شده و از همه مهمتر اینکه انرژی بیشتری داشته باشند.

تفاله خرما منبع بسیاری از ویتامین‌هاست و مصرف آن توسط دام موجب می شود که این حیوانات گوشت بهتر و شیر باکیفیت تری داشته باشند و به این وسیله دامدار به سود بالایی می رسد.

با توجه به تاثیری که مصرف تفاله خرما در سلامت دام می گذار توصیه می کنیم که برای دام خود از این خوراک استفاده کنید تا سلامت دام را افزایش داده و در نهایت شیر و گوشت دام را تقویت کنید.

پخش عمده انواع تفاله خوراک دام درجه یک

پخش عمده انواع تفاله خوراک دام درجه یک پخش خوراک دام عمده توسط فروشنده ای مجرب صورت می گیرد و این فروشنده معتبر خوراک دام درجه یک و سالم را توزیع می کند و به همین دلیل توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

خوب است بدانید که فروشنده انواع خوراک دام در نظر دارد که با گسترش توزیع محصولات دامی خود بتواند آمار توزیع و صادرات آن را گسترش دهد و از همه مهمتر اینکه نیاز تقاضا کنندگان را در این زمینه برطرف سازد.
توزیع انواع مختلف تفاله خوراک دام درجه یک توسط این فروشنده توانسته کمک شایانی به پررونق‌تر شدن بازار توزیع خوراک دام کند. خوب است که از توزیع‌کننده عمده تفاله خوراک دام درجه یک حمایت بیشتری صورت بگیرد تا پخش‌کننده آن هم بتواند توزیع و صادرات آن را ادامه دهد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید