مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله هسته خرما خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

فواید تفاله خرما در تغذیه طیورمرکز خرید تفاله خرما خوراک طیور ارزان

فروش تفاله خرما خوراک طیور هم اکنون در فروشگاه های معتبر در سراسر شهرهای کشور در حال انجام می باشد و توانسته است رضایت مصرف کنندگان را به دنبال داشته باشد و با توجه به اثرات مثبتی که بر رشد پرندگان داشته ، بسیار پرفروش گشته است و افراد زیادی خواهان تهیه این محصول به عنوان غذای پرندگان خود هستند.

فروش تفاله هسته خرما خوراک طیور

فواید تفاله خرما در تغذیه طیور

فواید تفاله خرما در تغذیه طیور به طور کلی دانه خرما دارای فواید بسیار زیادی است و در ترکیب خود بسیاری از مواد مقوی را دارا می باشد و سرشار از مواد عالی و همچنین انواع ویتامین ها هست و بسیار توصیه شده است که در افرادی که دارای کمبود کلسیم هستند باید استفاده شود و می تواند بسیار کارا باشد.

با توجه به وجود انواع مواد مغذی در دانه خرما و همچنین با توجه به اینکه قیمت دانه خرما بسیار ارزان است و اکثر مردم آن را دور می ریزند زیرا از خواص عالی آن بی‌خبرند، این ماده می‌تواند به عنوان یک غذای بسیار کامل برای برندگان استفاده شود و در مدت زمان اندکی شاهد رشد و پرورش سریع پرندگان خواهیم بود. علاوه بر این قیمت آن نیز بسیار به صرفه است و در پرورش بسیاری از طیور از آن استفاده می گردد.

استفاده از دانه خرما برای پرندگان باعث می شود که پرندگان پرورش یافته بسیار پر گوشت شوند و همچنین از لحاظ سلامتی به تجدید قوای بدن آنها کمک می‌کند و مانع از مبتلا شدن آنها به انواع بیماری‌ها خواهد شد زیرا بسیار مقوی است و سیستم دفاعی بدن آنها را تقویت می کند.

مرکز خرید تفاله خرما خوراک طیور ارزان

مرکز خرید تفاله خرما خوراک طیور ارزان مرکز خرید تفاله خرما ارائه دهنده خوراک طیور ارزان بوده که در این زمینه فعالیت می‌کند و توانسته است اعتبار بسیار بالایی را در این زمینه کسب نموده و فروش و تولید محصولات خود را هر سال نسبت به سال قبل افزایش دهد و همچنین صادرات بسیار گسترده‌ای را به کشورهای دیگر نیز داشته باشد.

فروش خوراک طیور هم اکنون به صورت مستقیم انجام می‌شود و از طریق حذف واسطه ها باعث می‌شود که قیمت ارائه شده برای مصرف کننده به شدت کاهش یابد همچنین مصرف کنندگان می توانند با خرید عمده این محصولات از سایت های معتبر قیمت های بسیار به صرفه تری را نیز تجربه کنند.

خوراک عرضه‌شده در شرکت ما بسیار با کیفیت است و تحت شرایط ارگانیک و بسیار بهداشتی تهیه و بسته بندی می شوند و مسئولین مشغول به کار در کارگاه بسیار با تجربه بوده و تولید محصولات به صورت کاملاً مکانیزه انجام می گیرد به همین دلیل کیفیت محصولات ارائه شده از لحاظ بهداشتی و سلامتی تضمین شده می باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید