مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله پوست انار خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

فواید مصرف ضایعات انار در خوراک طیورمرکز پخش تفاله دانه انار خوراک طیور مرغوب

بسیاری از خوراک های دام و طیور از طریق تفاله های پوست انار که یکی از بهترین نوع خوراک ها می باشد انجام می گیرد. خوشبختانه در کشور باغداران انار موفقی وجود دارند که پس از تهیه رب انار یا آبگیری انار، تفاله آن را به فروش گذاشته و بام مناسب ترین قیمت به دست دامداران و پرورش دهندگان طیور می رسانند. این فروشندگان تفاله انار خوراک طیور، مستقیما و بی واسطه اقدام به فروش و قیمت تمام شده را بسیار مناسب لحاظ کرده اند‌.

فروش تفاله پوست انار خوراک طیور

فواید مصرف ضایعات انار در خوراک طیور

فواید مصرف ضایعات انار در خوراک طیور

شاید برای شما نیز سوال باشد که در پرورش انواع طیور بهترین نوع اطفال چیست و چرا مصرف ضایعات انار مانند هسته پوست و تفاله آن فواید زیادی برای پرورش دام و پرنده دارد که ما در اینجا مواردی را برای شما ذکر می کنند تا از اهمیت این موضوع آگاه شوید.

با استفاده از مصرف ضایعات انار در خوراک دام و طیور می‌توانیم به سلامتی و رشد متناسب دام و پرنده را شاهد باشیم چرا که در پوست انار مواد مختلف و متفاوتی وجود دارد که برای بدن تو را دارم بسیار مناسب بوده و باعث سلامتی و رشد متناسب آنها می شود ‌.

ضایعات و تفاله دانه انار به دلیل اینکه هیچگونه مواد شیمیایی ندارند کم باید به سرعت مصرف شوند تا فاسد نشوند به صورت تازه و سالم به دست پرورش‌دهندگان می رسد و توسط طیور و دام مصرف می‌شود لذا پرورش دهندگان این و دام و طیور با خیالی آسوده می‌توانند نسبت به غذادهی به این نوع حیوانات اقدام کنند و نگران مریض شدن آن‌ها ناشی از مصرف مواد شیمیایی نباشند.

یکی از فوایدی که خرید ضایعات انار برای خوراک طیور و دام در پی دارد قیمت بسیار مناسب و پایینتر از انواع دانه ها و غلات موجود در بازار می باشد با این کار هم به سلامت دام و طیور کم کم شده و هم صرفه اقتصادی برای پرورش دهندگان دارد.

مرکز پخش تفاله دانه انار خوراک طیور مرغوب

مرکز پخش تفاله دانه انار خوراک طیور مرغوب

خوشبختانه در کشور مراکز پخش تفاله دانه انار خوراک طیور مربوط وجود دارد که اقدام به جمع آوری انواع دانه های سفالی انار و ضایعات آن می کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تازه ترین و سالم ترین انواع ضایعات را به دست پرورش دهندگان دام و طیور می رسانند. این مراکز پخش خوراک طیور به دلیل اینکه بی واسطه اقدام به فروش می کنند قیمت بسیار مناسبی برای محصولات خود لحاظ کرده‌اند و رضایت مشتریان را به دنبال دارند.

خوشبختانه مراکز پخش اقدام به فروش غیر حضوری کرده‌اند که به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود و شما می‌توانید برای خرید انواع ضایعات انار به سایت معتبر ما مراجعه کرده و پس از بررسی جزئیات برای خرید عمده یا جزیی با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید