مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله جو مخصوص طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

عوامل موثر بر کیفیت تفاله جو مخصوص طیورپخش تفاله جو مخصوص طیور

تفاله جو یکی از مواد غذایی مخصوص دام و طیور می باشد که بسیار مقوی است و از ارزش غذایز بالایی برخورار می باشد این محصول مقوی به رشد و سلامت دام بسیار کمک می کند و کیفیت و ارزش غدایی گوشت و شیر آن را بسیتر بالا می برد.

قیمت تفاله جو مخصوص طیور با کیفیت به کیفیت آن بستگی دارد و مشتری عمده در صورتی آن را ارزان خریداری خواهد کرد که بدون واسطه آن را خریداری نماید.

قیمت تفاله جو مخصوص طیور

عوامل موثر بر کیفیت تفاله جو مخصوص طیور

عوامل موثر بر کیفیت تفاله جو مخصوص طیور

عوامل متعددی بر کیفیت تفاله جو مخصوص طیور موثر می باشند یکی از این عوامل این است که از جو مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد مطمئنا تفاله جو اگر از جوی اعلا و با کیفیت تهیه شده باشد کیفیت بالاتری خواهد داشت و از ارزش غذایی بالاتر و بهتری برخوردار خواهد بود.

یک عامل دیگر روش نگهداری از آن می باشد روش نگهداری در مرغوبیت تفاله جو بسیار تاثیر گذار است مطمئنا اگر این محصول به دور از رطوبت نگهداری شود و دچار کپک زدگی نمی شود و اگر به بهترین روش آن را تازه و مرغوب نگهداری نمایند کیفیت بالاتری خواهد داشت، رطوبت بر کیفیت این محصول تاثیر بسیاری دارد و ممکن است موجب کپک زدگی آن شود و کپک زدگی هم مزه تفاله جو را تغییر می دهد و هم ارزش غذایی آن را پایین می آورد و باعث به خطر افتادن سلامت دام می شود.

همچنین می توان این محصول را با مواد غذایی دیگری نیز غنی سازی کرد و ارزش غذایی آن را بالاتر برد پس افزودن مواد غذایی دیگر چون چغندر و مواد غذایی مقوی و پر انرژی دیگر می تواند باعث بالا بردن ارزش غذایی آن شود و به این محصول ارزش غذایز بالاتری دهد.

پخش تفاله جو مخصوص طیور

پخش تفاله جو مخصوص طیور

پخش تفاله جو مرغوب مخصوص طیور به صورت مستقیم بر عهده فروشنده اصلی می باشد، فروشندگان معتبر و قابل اطمینانی که برترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را با پایبن ترین قیمت به فروش می رسانند و از آنجایی که تعیین کننده قیمت اصلی آن می باشند نرخ تولیدی آن به دست این فروشندگان می باشد.

قیمت اصلی این محصول در واقع با توجه به کیفیت آن توسط فروشنده اصلی مشخص می شود و اگر مشتری آن را مستقیما از فروشنده و تولید کننده معتبر خریداری نماید قیمتی ارزان خواهد داشت و برترین و با کیفیت ترین نوع آن در دسترس مشتری قرار خواهد گرفت، پس خرید مستقیم خریدی واقعی می باشد که باعث می شود مشتری انتخابی درست داشته داشته و با کیفیت ترین نوع آن را با صرف کم ترین هزینه و زمان خریداری کند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید