مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز عرضه تفاله انار خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

چند نکته در مورد تفاله انار خوراک طیورپخش عمده تفاله انار خوراک طیور

مراکز عرضه تفاله انار خوراک طیور، این محصول فوق العاده پرخاصیت را به صورت فله ای و بسته بندی شده در اختیار کلیه خریداران عزیز قرار می دهد. این مرکز محصول خود را با قیمت بسیار مناسب و ارزانی ارائه می دهد که خرید آن برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر باشد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد متقاضیان زیادی در سراسر جهان از آن به عمل آمده که باعث صادرات بالای این محصول و در نتیجه کمک به اقتصاد کشور عزیزمان شده است.

مراکز عرضه تفاله انار خوراک طیور

چند نکته در مورد تفاله انار خوراک طیور

چند نکته در مورد تفاله انار خوراک طیور یکی از بیکران محصولات کشاورزی انار است و خواص بسیار زیادی دارد که پوست و تفاله دانه آن نیز علاوه بر خود میوه، تفاله آن نیز از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. تفاله انار منبع خوبی برای تهیه خوراک طیور به شمار می آید تفاله دانه های انار در فصل پاییز در زیر نور آفتاب خشک و با آسیاب بلغور می شود. سپس با افزودن به خوراک طیور موجب افزایش کیفیت و کمیت غذایی آن ها می شود.

این عملیات همچنین از هزینه های جاری دامداران نیز کاسته شده و موجب صرفه جویی در هزینه می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از تفاله انار در خوراک طیور، می توان به افزایش میزان حجم تغذیه اشاره کرد که این امر سبب وزن گیری بیشتر طیور می شود.

تفاله انار یک ماده غذایی بسیار قوی است که در بسته بندی های بسیار بهداشتی در بازار موجود می باشد. تفاله انار یکی از مهمترین و کاربردی ترین مواد غذایی در تغذیه طیور می باشد که از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار است.

این محصول دارای مواد معدنی و ویتامین های مختلفی است و مصرف آن مزیت های بسیار زیادی را برای سلامت طیورها ایجاد خواهد کرد که از مهم ترین آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزیت هایی که استفاده از این محصول برای افراد ایجاد می کند، بالا بردن سطح سیستم ایمنی طیورها می باشد.
  • این محصول به دلیل داشتن ویتامین های مختلف سیستم ایمنی طیور ها را افزایش می دهد و مانع از بروز بیماری های مختلفی در آن ها خواهد شد.
  • از دیگر مزیت هایی که این محصول برای انواع طیور ایجاد خواهد کرد، افزایش سطح باروری در طیورهای ماده می باشد.
  • این محصول به افزایش وزن طیور ها و بالا بردن سطح باروری آنها در آینده کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

پخش عمده تفاله انار خوراک طیور

پخش عمده تفاله انار خوراک طیور پخش تفاله انار خوراک طیور از سود و رونق بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل طعم بسیار خوشمزه و کیفیتی که دارد باعث شده تا کشور های خارجی خواهان این محصول شوند و در نتیجه صادرات بالایی از این محصول شکل گیرد که این امر موجب کمک به اقتصاد کشور عزیزمان می شود.

شما عزیزان و همراهان عزیز که خواهان تفاله انار هستید می توانید با استفاده از گوشی موبایل خود وارد سایت فروش ما شوید و با توجه به نیاز خود، این محصول را سفارش دهید و آن را با قیمتی استثنائی درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین در این سایت می توانید ضمن مطلع شدن از قیمت، از راهنمایی کارشناسان ما برای خریدی بهتر و آسان تر استفاده کنید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید