مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش تفاله هویج طیور به صورت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله مصرفی خوراک دام و طیورخرید عمده بهترین تفاله هویچ طیور

همواره یکی از دغدغه هایی که دامداران و مرغداران دارند این است که چه نوع خوراکی برای دام های خود تهیه کنند. تفاله هویج طیور و دام می تواند یکی از خوراک هایی باشد که مزرعه داران می توانند از آن برای تغذیه دام های خود استفاده کنند. این محصول به صورت عمده و انبوه در بازرگانی ها و مراکز فروش انواع خوراک دام و طیور یافت می شود که با قیمت بسیار مناسب نیز عرضه می کنند.

مراکز فروش تفاله هویج طیور به صورت عمده

انواع تفاله مصرفی خوراک دام و طیور

انواع تفاله مصرفی خوراک دام و طیور خوراک دام و طیور از دسته بندی های زیادی تشکیل شده اند که یکی از آن ها می توانند تفاله انواع میوه جات باشند. به این منظور کارخانه هایی که در زمینه تولید آبمیوه و یا سایر مواد غذایی مانند گوجه فعالیت می کنند تفاله های مانند آن ها را جداگانه نگهداری کرده و به مشتریان خاص و ویژه آن می فروشند.

تفاله هویج نیز می تواند یکی از آن دسته تفاله هایی باشد که در بسیاری از کارخانه های تولید مواد غذایی یافت می شود و محصولی مفید برای خوراک دام و طیور نیز به شمار می رود. از انواع تفاله هایی که برای خوراک دام و طیور می توان استفاده نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تفاله چغندر قند
  • گوجه
  • هویج
  • مرکبات
  • تفاله انگور
  • تفاله آلبالو
  • تفاله خرما

این ها بخشی از محصولاتی که هستند متخصصان تغذیه دام و طیور از آن ها برای جیره بندی غذایی انواع دام ها استفاده می کنند و چون از ارزش غذایی بالایی برخوردارند و قیمت مناسبی نیز دارند بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای دامداران به حساب می آید.

خرید عمده بهترین تفاله هویچ طیور

خرید عمده بهترین تفاله هویچ طیور تفاله های حاصل از میوه های متخلف اغلب هم به صورت تر و هم به صورت خشک استفاده می شود و بر اساس جیره بندی غذایی که متخصصان تغذیه انواع دام تعیین و مشخص می کنند می توان برای تغذیه دام ها استفاده کرد.

این محصولات بیشتر توسط کارخانه هایی حاصل می شود که در زمینه تولید انواع مواد غذایی مانند کمپوت، آبمیوه و چاشنی ها مانند رب فعالیت می کنند. بنابراین یکی از مهمترین محل هایی که می توان برای خرید تفاله هویج و یا سایر تفاله های موجود در بازار مانند خرما، گوجه، سیب و انگور اقدام نمود کارخانه های تولیدکننده مواد غذایی می باشد.

برای بسیاری از دامداران این مسئله اهمیت دارد که بتوانند انواع خوراک دام و طیور را با قیمت بسیار مناسب تهیه و خریداری نمایند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز فروش انواع خوراک دام و طیور در زمینه فروش تفاله هویج و سایر تفاله ها فعالیت می کند که با کمترین قیمت ممکن این محصولات را در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار می دهد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید