مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش تفاله خوراک دام صادراتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله مصرفی در جیره دامپخش عمده تفاله جو خوراک دام صادراتی

افرادی که در زمینه پرورش انواع دام و طیور فعالیت دارند می‌بایست از خوراک با کیفیتی برای آن ها بهره بگیرند تا بتوانند بازدهی مناسبی از دام ها داشته باشند، تمام دام ها می بایست دارای جیره غذایی مناسبی باشند تا ما بتوانیم از شیر و گوشت آن ها به خوبی استفاده نماییم، یکی از خوراک های پراستفاده در این زمینه تفاله می باشد که در نمونه های مختلفی تولید شده است، مرکز فروش تفاله خوراک دام صادراتی، این محصولات را به صورت فله ای عرضه می کند.مرکز فروش تفاله خوراک دام صادراتی

انواع تفاله مصرفی در جیره دام

انواع تفاله مصرفی در جیره دام تفاله های تولید شده برای خوراک دام در نمونه‌های مختلفی هستند که به دو صورت خشک و تر در اختیار آن ها قرار می گیرد، خوراک هایی که فرایند خشک سازی آن ها انجام شده است طول عمر بیشتری داشته و شما می توانید برای مدت زمان حتی تا یک سال نیز از آن ها بهره مند شوید.

از تفاله های رایجی که برای دام ها استفاده می‌شود می‌توان به انواع چغندر قند، مرکبات، تفاله های خرما، انگور و مواردی از این قبیل اشاره کرد که برخی از آن ها به صورت ترکیبی و برخی به صورت تکی به فروش می رسند.

حیوانات برای سلامت و رشد کافی نیاز به غذای مناسبی دارند که به صورت روزانه باید در اختیار آن ها قرار گیرد، برای بهره‌مندی از تمامی ویتامین ها و پروتئین ها می بایست از تفاله های ترکیبی برای آن ها استفاده شده و در جیره غذایی دام ها گنجانده شود.
همانطور که قبلا نیز اشاره کوچکی به آن کردیم هر کدام از تفاله ها دارای خواصی هستند که به صورت روزانه می بایست در اختیار دام قرار دهید.

یکی از موارد مهمی که در جیره دام باید به آن اشاره کنیم، قرار دادم یک جیره خوش خوراک می باشد، به طور کلی می‌توان گفت خوراکی که برای حیواناتی همچون گوسفند و یا گاو و در اختیار آن قرار می گیرد باید با یکدیگر متفاوت باشد که شما برای بازدهی بهتر می توانید از یک دامپزشک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

پخش عمده تفاله جو خوراک دام صادراتی

پخش عمده تفاله جو خوراک دام صادراتی پخش خوراک دام به صورت عمده توسط بزرگترین فروشگاه اینترنتی در این زمینه یعنی سایت (تفاله بازار) انجام می گیرد که شما می توانید محصولات موجود را به صورت کلی و با قیمت پایین‌تر تهیه کنید، محصولات موجود در فروشگاه ما تنوع بسیار بالایی داشته که کمک زیادی به سلامت دام ها خواهد کرد.

انواع خوراک دام در فروشگاه های ما موجود می باشد که شما می توانید با سنجش کیفیت اقدام به خرید آن ها کنید، محصولات موجود در فروشگاه برای طیور و دام مناسب هستند که برای بهره مندی از آن می توانید با کارشناسان بخش فروش ارتباط تلفنی داشته باشید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید