مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش تفاله خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایا استفاده از تفاله چغندر در خوراک دامخرید بهترین انواع تفاله خوراک طیور

تفاله خوراک طیور و دام جایگزین بسیار مناسبی به جای علوفه و دانه های گران قیمت ذرت و… می باشد. این تفاله ها به دلیل قیمت مناسب و باز دهی بالا، بازار پسندی خوبی دارند. این محصول به صورت عمده در بازار های کشور موجود می باشد و دام داران و خریداران می توانند بهترین و با کیفیت ترین تفاله دام و طیور را خریداری کرده و در غذای دام ها به کار به برند.

مرکز فروش تفاله خوراک طیور

مزایا استفاده از تفاله چغندر در خوراک دام

مزایا استفاده از تفاله چغندر در خوراک دام از آن جا که امروزه قیمت علوفه هایی چون یونجه، کاه و یا دانه های جو، ذرت، گندم و غیره بسیار پر هزینه و گران قیمت می باشند بنابراین مردم به راه کار های دیگری برای تهیه خوراک دام و طیور روی آورده اند؛ انواع تفاله ها  و پلت ها جایگزین بسیار مناسبی برای علوفه و دان ها می باشند و از این رو این مواد را به صورت کمپوست در می آوردند و برای خوراک دام و طیور از آن استفاده می کنند.

تفاله ها را می توانند از محصولات کشاورزی زیادی تهیه کنند به ویژه تفاله گوجه فرنگی، تفاله سیب، تفاله چغندر قند، تفاله شیرین بیان و هویج از مرغوب ترین تفاله های موجود در بازار می باشند. هنگام استفاده دام از این تفاله ها اگر قبلا مصرف نکرده باشند بهتر است آن را از درصد های کمتر 20 به خوراک دام و طیور اضافه کنند سپس با گذشت زمان تا سی الی چهل درصد نیز افزایش دهند. تفاله سیب مخصوص خوراک دام می باشد که به دو صورت تر و خشک در بازار فروش وجود دارد. این نوع تفاله از پسماند های سیب از جمله سیب های زیر درختی تهیه می شود و با پروتئین بالای خود جایگزین مناسبی برای علوفه دامی می باشد.

تفاله گوجه دارای 29 درصد پروتئین خام می باشد و مقدار زیادی فیبر دارد و می تواند بخش زیادی از نیاز های خوراکی دام را بر طرف کند. دام داری هایی که از این ماده به همراه دیگر خوراک مورد نیاز دام خود استفاده می کنند می توانند صرفه جویی به سزایی در هزینه های جیره خود به کنند.

خرید بهترین انواع تفاله خوراک طیور

خرید بهترین انواع تفاله خوراک طیور تفاله چغندر قند خوراک دام، دارای مقدار زیادی پکتین است و به همین دلیل می تواند 10 تا 20 درصد جیره غذایی دام های شیری و بارور را از این ماده تامین کرد. قطعا این مقدار بسیار قابل توجه است و می تواند در کنار علوفه اصلی دام مورد استفاده قرار گیرد. مقدار معادل مصرف آن 1.3 تا 2.7 کیلو گرم به ازای هر دام در روز می باشد. هم چنین این تفاله ها جایگزین بسیار مناسبی برای علوفه در فصل کمبود علوفه می باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید