مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع تفاله خشک خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

استفاده از تفاله مرکبات در خوراک داممرکز فروش تفاله سیب خوراک دام ارزان

پخش انواع تفاله خشک خوراک دام در بسیاری از مراکز فروش این نوع از خوراک دام انجام می شود. پخش انواع تفاله خوراک دام توسط یکی از برترین عرضه کنندگان محصولات خوراک دام انجام می شود. تفاله خشک کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و در محیطی مناسب و بهداشتی تولید می شود. فروش خوراک دام در بسیاری از نمایندگی های فروش این نوع از محصولات انجام می پذیرد و در اختیار دامداران در سراسر کشور قرار می گیرد.

پخش انواع تفاله خشک خوراک دام

استفاده از تفاله مرکبات در خوراک دام

استفاده از تفاله مرکبات در خوراک دام

استفاده از تفاله مرکبات در خوراک دام چندین سال است که بسیار مرسوم شده است و بسیاری از دامداران از این تفاله برای تغذیه دام استفاده می کنند. سالانه مقدار بسیار زیادی تفاله مرکبات در بسیاری از کارخانه ها باقی می ماند که امروز با پیشرفت تکنولوژی این تفاله ها توسط دستگاه هایی خشک ود جیره غذایی دام و نشخوار کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

این تفاله ها مقدار زیادی انرژی و املاح غذایی به این جانداران منتقل می کنند. این تفاله ها دارای انرژی و قند مناسبی برای دام است و استفاده از آن برای این دام ها بسیار مفید است. این تفاله ها را مدت زیادی می توان نگهداری کرد و ارزش غذایی بسیار بالایی دارند.

تفاله مرکبات می تواند از میوه هایی مثل پرتقال، نارنگی و لیمو استفاده شود، ولی بهترین اینها از نظر تغذیه ای و میزان اسیدی بودن آن تفاله میوه پرتقال است هم برای دام بسیار خوش خوراک است و هم برای سلامتی دام نیز بسیار کاربردی است. تفاله پرتقال را معمولا از مراکز تولید کنسانتره پرتقال که در برخی از شهرها به ویژه شهرهای شمالی کشور وجود دارند می گیرند و پس از خشک کردن به شهرهای مختلف برای مصرف دام می فرستند.

مرکز فروش تفاله سیب خوراک دام ارزان

مرکز فروش تفاله سیب خوراک دام ارزان

مرکز فروش تفاله سیب خوراک دام ارزان را این تفاله ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. مرکز فروش تفاله سیب خوراک دام ارزان از طریق فروشندگان تفاله سیب خوراک دام در سراسر کشور انجام می پذیرد.

پخش این تفاله ها به صورت عمده و موردی با بهترین کیفیت و با سرعت در دسترس مشتریان قرار می گیرد و آنها می توانند با خیال راحت از این تفاله ها برای دام خود استفاده کنند چرا که از شرکت معتبر و با سابقه ای چون این شرکت که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند غذای دام خود را خریداری می کنید. تفاله سیب خوراک دام ارزان از طریق کارخانجات تولید کنسانتره سیب طبیعی در ایران انجام می شود و در اختیار دامداران قرار می گیرد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید